וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ לפיד: "אתם הופכים להיות מודל לחיקוי לכל ילד בישראל - לכל אדם"

ראש הממשלה אירח את הספורטאים והספורטאיות שייצגו את ישראל באליפויות אירופה: "הזדמנות להגיד כמה אנחנו גאים בכם". השר טרופר: "אין סוף ניצחונות ומדליות, אין סוף השראה ורוח"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.8/ספורט1

ראש הממשלה יאיר לפיד ושר התרבות והספורט חילי טרופר נפגשו היום (שני) עם הספורטאים והספורטאיות הישראלים שהשתתפו באליפויות אירופה שהתקיימו בשבועות האחרונים. ראש הממשלה ושר התרבות הזמינו את הספורטאים והספורטאיות כדי להעניק להם כבוד על ההישגים המרשימים והגאווה הרבה שהסבו לישראל, ובפגישה נכחו גם יו"ר ועדת המשנה לספורט ח"כ סימון דוידסון, יו"ר איגוד הוועד האולימפי יעל ארד, מאמני הנבחרת, נציגים מאיגודי השחייה, האתלטיקה וההתעמלות.

"מדינת ישראל הייתה פעם מדינה רק של כדורגל וכדורסל - עכשיו אתם הגעתם", אמר לפיד לספורטאים. "עכשיו בכל הארץ ילדים מסתכלים עליכם, כל אחד בתחומו. אתם הופכים להיות מודל לחיקוי לכל ילד בישראל - לכל אדם. על המשמעת, על הדרך שבה אתם מקדישים עצמכם למשהו. חלק מכם עוסקים בספורט יחידני וצריך בשבילו הרבה משמעת פנימית, לא משנה כמה טוב יהיה המאמן. הזמנו אתכם כדי שתהיה לנו ההזדמנות להגיד לכם כמה אנחנו גאים בכם, כמה מדינת ישראל כולה הייתה מרוכזת בכם. אני יודע שכל אחד מכם היה בתוך החוויה שלו, במעגל שלו, בניצחון, בתחרות ובמאמץ העצום. אנחנו היינו מאוד עסוקים בכם וגאים בכם".

ראש הממשלה יאיר לפיד עם הספורטאים והספורטאיות שייצגו את ישראל באליפויות אירופה. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
יאיר לפיד, חילי טרופר והספורטאים/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "פעמים רבות לועגים לספורט הישראלי. להרגלים, לסטנדרטים ולהישגים. אבל כבר תקופה, שהספורטאיות והספורטאים הישראלים מביאים פעם אחר פעם הישגים אדירים. אין סוף ניצחונות ומדליות, אין סוף השראה ורוח, ובעיקר אין סוף עבודה קשה והתמדה בדרך. אני שמח על המפגש החשוב שמתקיים היום כהוקרה ותודה לספורטאים וספורטאיות על העבודה הקשה והתוצאות המצוינות. אני מבקש להודות לראש הממשלה על המקום המכובד שהוא מעניק לספורט הישראלי ועל ההזמנה לכאן היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully