וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני רק לערן זהבי: הסכום שדחה אלי דסה

29.8.2022 / 14:35

השכר שגולדהאר הציע לשלם והמחלוקת על אופציה בחוזה: לידי וואלה! ספורט הגיעו פרטי ההסכם שהוגש למגן, שכנראה ציפה להצעות מושכות יותר בחו"ל, וכבר לא בטוח שיקבל תנאים כאלה במכבי תל אביב גם אם ירצה לחדש את המשא ומתן

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

ימים ספורים נותרו עד לסגירת חלון ההעברות במרבית הליגות באירופה, וכפי שהדברים נראים נכון להיום (שני), לא ברור היכן ישחק אלי דסה בעונה הקרובה. מה שבטוח, השחקן כנראה האמין שהוא יקבל הצעות אטרקטיביות יותר ממכבי תל אביב, אחרת די קשה להבין מדוע סרב המגן הימני הבכיר בכדורגל הישראלי להצעה מרחיקת הלכת שקיבל מבעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר, אשר פרטיה הגיעו לידי וואלה! ספורט.

כבר לפני כשלושה שבועות הונחה בפני דסה הצעה בגובה של 650,000 יורו נטו לעונה, בחוזה לחמש שנים, אבל עם התניה לפיה אחרי שלוש שנים תהיה למכבי תל אביב הזכות להחליט אם החוזה יתחדש לעונה רביעית, ואז אופציה זהה בנוגע לשנה החמישית. על פי הידוע, דסה התעקש על ארבע שנים מלכתחילה ועוד עונה חמישית כאופציה של המועדון. השכר הנקוב היה אמור להציב את המגן כמשתכר השני הכי גבוה בסגל של הצהובים, אחרי ערן זהבי. רק לשם ההמחשה, דור פרץ שחזר לאחרונה - ירוויח פחות מכך.

אלי דסה, מגן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
סירב לשכר השני בגובהו במכבי תל אביב. אלי דסה/אודי ציטיאט

למרות ההצעה הכלל לא שכיחה בנוף הכדורגל המקומי, דסה ויתר כאמור, כשהוא לוקח סיכון לא קטן מבחינתו כיוון שהעובדות בשטח מלמדות עד לרגע זה שהוא לא קיים הקיץ משא ומתן משמעותי עם מועדון אחר באירופה או בארצות הברית.

ספק רב אם מכבי תל אביב תהיה מוכנה להניח שוב בפני דסה הצעה בתנאים ובסכומים שכאלה, מכיוון שהמצב במועדון השתנה כתוצאה מההדחה מהקונפרנס ליג על ידי ניס בסוף השבוע שעבר. אין ספק שמכבי תל אביב עדיין רוצה את המגן הימני של נבחרת ישראל, ואם האחרון יאותת כי ברצונו לשוב ולדבר על תנאי החוזה, ראשי הצהובים יהיו מעוניינים גם הם במהלך כזה, אבל לא בטוח שגולדהאר יסכים כעת לתנאים שהיה נכון להציע לפני ההדחה מאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully