וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארבעה שודדים חמושים פרצו לביתו של אובמיאנג והיכו אותו

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 11:06

התקרית אירעה בסביבות 1 בלילה לאחר שהשחקן חזר מהמשחק של ברצלונה. העבריינים איימו על אובמיאנג ורעייתו ואילצו אותם לפתוח את הכספת, ממנה הם בזזו תכשיטים. המשטרה המקומית החלה בחקירה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.8/ספורט1

פייר אמריק אובמיאנג נמצא בדרך החוצה מברצלונה ויחתום כנראה בקרוב מאוד בצ'לסי. התקרית שבה הוא היה מעורב הלילה (בסביבות 01:00) לבטח תקרב אותו למעבר הזה. על פי דיווח שמגיע מ"אל פאיס", לפחות ארבעה שודדים חמושים פרצו לביתו באישון לילה כשהם חמושים בכלי נשק ומוטות ברזל ועל פי המשטרה המקומית הם איימו עליו וגם היכו אותו.

על פי הדיווחים השודדים איימו על אובמיאנג ואשתו, עד שהם הסכימו לפתוח את הכספת שלהם וממנה הם שדדו כמה תכשיטים. עדי ראייה מספרים שהעבריינים נסעו ברכב מסוג אאודי A3 לבנה. כזכור, אובמיאנג שיחק אתמול עם ברצלונה שאירחה את ריאל ויאדוליד. הוא חזר לביתו והשוד אירע מספר שעות לאחר מכן בסביבות 1 בלילה בביתו שבברצלונה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
חווה טראומה לפני המעבר הצפוי לצ'לסי. אובמיאנג/GettyImages, Soccrates Images

זו לא הפעם הראשונה ששחקן כדורגל חווה שוד אלים בביתו, אך בפעמים הקודמות, כפי שקרה עם ג'ורדי אלבה ב-2018, הגנבים פורצים לבית בידיעה שהשחקן לא נמצא בו. הפעם זה קרה בנוכחות אובמיאנג ורעייתו, שגם מסרה עדות במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully