וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר שטיינברג בת ה-16 זכתה באליפות העולם לנוער בגלישת רוח

הגושלת הצעירה עלתה על הפודיום בשווייץ ותשוב עם מדליית זהב: "אני מאושרת, עבדתי כל כך קשה השנה". תומר אדירן סיים עם מדליית ארד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.8/ספורט1

אליפות העולם לנוער בגלישת רוח באגם סילבפלאנה בשווייץ הסתיימה היום (ראשון) עם מדליית זהב ישראלית לגולשת תמר שטיינברג ועם מדליית ארד לתומר אדירן. בכך נבחרת הנוער הישראלית מציגה הישג מצויין, עומדת בציפיות וממצבת את עצמה ככוח מוביל בדגם ה-IQ פויל העולמי.

שטיינברג בת ה-16 החלה את התחרות עם פסילה בשיוט הראשון במוקדמות, אולם פתחה מבערים וניצחה את שלושת השיוטים הבאים. משם היא לא הסתכלה לאחור וסיימה את המוקדמות במקום הראשון - וכך היא העפילה ישירות לגמר שנערך בהשתתפות שלוש גולשות בלבד, ולמעשה הבטיחה מדליה. שיוט היה צמוד מאוד, כאשר שטיינברג ושתי הגולשות הצ'כיות שמולה זינקו מצויין והיו צמודות מאוד בפתיחה. בחירה טקטית מצויינת של שטיינברג, שלקחה סיכון מחושב ובחרה קו הפוך משתי מתחרותיה, הביאה אותה לעמדת הובלה כבר בתחילת השיוט ואת היתרון היא שמרה כל הדרך לזכייה בזהב.

תמר שטיינברג. ENGADINWIND-SAILING ENERGY,
מדליית זהב יוקרתית נוספת. שטיינברג/ENGADINWIND-SAILING ENERGY

"אני כל כך מאושרת", אמרה שטיינברג, כשהיא חסרת נשימה על הגלשן בסיום המרוץ. "עבדתי כל כך קשה כל השנה וכרגע הכי חשוב לי להודות לכולם בישראל על התמיכה. תודה למועדון שלי בשדות ים, למאמן שלי דן ארנון, למשפחה ולחברים".

שטיינברג, שחגגה יום הולדת 16 ביומה הראשון של אליפות העולם, היא צעירת המשתתפות בקטגוריה. בשנתיים האחרונות היא זכתה במדליות זהב בכל התחרויות הבין לאומיות - רק בחודש שעבר היא זכתה באליפות העולם של WORLD SAILING, ובשנה שעברה זכתה במקום הראשון באליפות העולם בדגם הקדטים. שטיינברג מתחרה בדגם IQ פויל 8, דגם הנוער של הפויל האולימפי.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
תומר אדירן. ENGADINWIND-SAILING ENERGY,
יכול להרשות לעצמו לחגוג מדליית ארד. אדירן/ENGADINWIND-SAILING ENERGY

גם בקטגוריית U17 נרשם הישג נפלא כאשר תומר אדירן זכה במדליית ארד באליפות העולם. אדירן בן ה-16 ממועדון אילת, סיים את מוקדמות במקום החמישי והתברג לרבע הגמר. ברבע הגמר ובחצי הגמר הוא הפגין יכולת מעולה וניצח את שני השיוטים, בדרך למדליה בטוחה. בגמר פתיחה חלשה מיקמה אותו בעמדת רדיפה אחרי שני הצרפתים, שפתחו פער שאותו לא הצליח לסגור.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "הצבנו מטרה ברורה לאליפות הזו, לחזור עם שתי מדליות לפחות ואני שמח שעמדנו בה. ההשקעה העצומה שלנו בנוער משתלמת. ברכות לאלופת העולם ולא בפעם הראשונה, אין ספק שגדלה פה גולשת אולימפית. ברכות לתומר ולמועדון האילתי על ההישג הנהדר."

  • עוד באותו נושא:
  • גלישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully