וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותן תקווה לישראל: נבחרת גרמניה הביסה 71:90 את סלובניה ודונצ'יץ'

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 21:40

מוקדמות המונדובאסקט: 23 נקודות של הכוכב לא הספיקו לסלובנים, שחטפו מפלה, והותירו סיכוי לישראל להיצמד אליהם בקרב על המקום ה-3. דניס שרודר כיכב מנגד. פינלנד ניצחה באסטוניה

נבחרת ישראל תארח הערב (ראשון) את שבדיה למשחק במסגרת המחזור השמיני במוקדמות המונדובאסקט, אך מוקדם יותר שוחק משחק מסקרן מאוד בבית הזה ובו גרמניה המוליכה היממה את סלובניה של לוקה דונצ'יץ' והביסה אותה 71:90.

התוצאה הזו טובה לישראל משום שסלובניה מקדימה בשלוש נקודות את ישראל במקום השלישי שממנו עולים למונדובאסקט, כאשר הנבחרת של גיא גודס עוד צריכה להשלים את המשחק שלה הערב ותפגוש פעמיים את הסלובנים בבית הזה, כולל במחזור הסיום.

לוקה דונצ'יץ' נבחרת סלובניה נגד גרמניה. GettyImages
אחרי הטיול מול אסטוניה, קיבל שיעור מגרמניה. לוקה דונצ'יץ'/GettyImages

לוקה דונצ'יץ', שנפצע קלות בקרסולו אך חזר לשחק, הוביל את הקלעים עם 23 נקודות וגם הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אלא שדניס שרודר היה מצוין מנגד עם 17 נקדודות ו-10 אסיסטים וקיבל הרבה יותר עזרה, בעיקר מפרנץ וואגנר שתרם 16 ומאנדראס אובסט שהוסיף 13 לגרמנים, שבטוחים בעלייה שלהם עם ניצחון שביעי בשמונה משחקים. מי שחשב שהסלובנים יהיו פייבוריטים ביורובאסקט הקרוב, אז גרמניה סיפקה הרבה חומר למחשבה לדונצ'יץ' וחבריו, שטיילו במשחק הקודם נגד אסטוניה החלשה.

במשחק נוסף שנערך היום, פינלנד ניצחה 68:76 באסטוניה ובכך השתוותה לגרמניה כשלכל נבחרת מאזן של שבעה ניצחונות והפסד בודד, וגם הגדילה את יתרונה מסלובניה השלישית לשני ניצחונות וכרגע היא גם עם ארבעה ניצחונות יותר מישראל, שכאמור הערב תארח את שבדיה. סאסו סאלין הוביל את קלעי פינלנד עם 20 נקודות ולאורי מרקאנן הוסיף 16 נקודות לצד 9 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully