וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "כוכבים הם לא תמיד ערובה להצלחה, לא ננצח במירוץ הכסף"

הפועל ירושלים ערכה מסע"ת לקראת פתיחת העונה, המאמן החדש התייחס לציפיות: "הקבוצה תצליח רק אם נהיה ביחד". על נועם דוברת: "יהיה שחקן מרכזי שלנו"

מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בללי

הרבה מאוד שינויים נעשו הקיץ בהפועל ירושלים, החל במעבר של גיא הראל מתפקיד המנכ"ל לנציג הבעלים בתחום המקצועי, עבור במינויו המסקרן של אלכסנדר דז'יקיץ' הסרבי למאמן הקבוצה ועד להחלפת כל הזרים שלא הצליחו להוביל את האדומים לזכייה בתארים בעונה שעברה, כאשר שישה חדשים הוחתמו במקומם ולסגל הישראלי צורפו עוז בלייזר, גלעד לוי ואור קורנליוס. היום (ראשון) ערכה הפועל ירושלים מסיבת עיתונאים חגיגית לכבוד פתיחת העונה החדשה, בנוכחותם של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' והסנטר איתי שגב.

איתי שגב, אייל חומסקי, אלכסנדר דז'יקיץ', הפועל ירושלים. רוני כנפו, מערכת וואלה
קבוצה חדשה לגמרי. אלכסנדר דז'יקיץ' במסע"ת עם אייל חומסקי ואיתי שגב/מערכת וואלה, רוני כנפו

אלכסנדר דז'יקיץ' המאמן החדש אמר בפתיחת המסע"ת: "יש לנו הרבה עבודה לעשות. אני לא חסיד של נאומים, אני מוכן לענות על שאלות. בטוח שיש לכם שאלות טובות יותר מאשר מה שאני רוצה להגיד על עצמי".

על הסגל שבנה ללא כוכבים של ממש: "זה מירוץ שאנחנו לא יכולים לנצח בו (מירוץ הכסף). לא החתמנו את כל השחקנים שרצינו, אבל אני משוכנע שעשינו עבודה טובה. ניסינו למצוא שחקנים שיהיו מוכנים לשחק ביחד. הקבוצה הזו תצליח רק אם השחקנים ישחקו ביחד. אם למדנו משהו מהכדורסל האירופי הוא ששמות גדולים הם לא ערובה להצלחה. חלק מהשחקנים החדשים שלנו הם שמות חדשים ואנחנו מרוצים ממה שהבאנו".

על הציפיות מהקבוצה: "לא ראיתי את כל השחקנים. זה לא אליבי, זו עובדה. אם אתם עוקבים אחרי השחקנים הישראלים, חלק מהם בנבחרות. יש שחקנים שרוצים לשחק בקבוצות שונות. ברגע שיהיו לנו את כל השחקנים ונתחיל לעבוד, אוכל לענות לגבי הציפיות מהקבוצה. גם בספטמבר לא יהיו לנו את כל השחקנים כי גלעד לוי יהיה בצבא. אז צריך לחכות".

על נועם דוברת: "נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להוריד ממנו לחץ. הוא לא צריך לחץ נוסף, הוא במסלול הנכון. היה לו קיץ טוב. הוא יכול לשחק יותר טוב. אני מקווה שהוא יהיה באליפות העולם. אנחנו מצפים ממנו להמשיך להשתפר. אני מאמין בעבודה קשה, הוא יהיה אחד השחקנים המרכזיים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתי שגב הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
הקפטן החדש. איתי שגב/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

איתי שגב: "אני שמח על האמון בי ועל כך שנתנו לי את סרט הקפטן. אני רוצה לדבר על הקהל ואל הקהל. אני חושב שהקהל הירושלמי הוא קהל מאוד מיוחד. אני רוצה להגיד מפה לקהל שכשאתם מגיעים לארנה זה מרגיש אחרת לגמרי. רציתי לעשות מנוי בעצמי, אבל אני לא יכול. אנחנו כקבוצה נעשה הכול כדי לגרום לכם גאווה. הרגשתי מהרגע הראשון את המחוייבות של השחקנים וההבנה לאן הם מגיעים".

אייל חומסקי התייחס להחלטה להחליף את כל הזרים: "יש אנשי מקצוע שמבינים יותר ממני והמילה האחרונה היא תמיד של המאמן. אין אף שחקן כאן בניגוד לרצונו של המאמן". על תפקידו של יותם הלפרין: "הוא בעצם המנהל המקצועי של האגודה. זאת אומרת ענייני כדורסל של בחירת שחקנים ושל קשר עם המאמן. הוא וגיא הראל הם האנשים שמנהלים את הצד המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully