וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש בעל 16 השמות: אם קראה לבנה כמו כל הסגל של ארסנל מ-1989

הומאז' שיצא משליטה: אוהדת התותחנים כל כך התרגשה מהאליפות הצמודה באותה עונה, שהיא העניקה לבנה את השמות של כל השחקנים והמאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.8/ספורט1

הורים שקוראים לילדיהם על שם הספורטאים הנערצים עליהם זו תופעה די שכיחה ומוכרת, אבל מה קורה כשאמא או אבא מעריצים את כל הקבוצה? ובכן, זה יכול להסתיים כמו במקרה שהתפרסם באנגליה בימים האחרונים: אם אחת העניקה לבנה לא פחות מ-16 שמות אמצעיים, של שחקני ארסנל בעונת האליפות של 1989.

התופעה התגלתה בסרטון שעלה לטיקטוק, בו האיש בעל 16 השמות סיפר: "אני קרוי על שם כל הקבוצה של ארסנל ב-89'. שמי המלא הוא קווין ג'ורג' גרהאם ג'ון לי נייג'ל מייקל סטפן טוני דייויד פול אלן בריאן מרטין פרי סמית'ר". אמו, שהופיעה לצדו בסרטון, נראתה כמי שעדיין מתלהבת מההומאז' המשונה מאוד שלה. אגב, שמו של מאמן ארסנל דאז - ג'ורג' גרהאם - הוא היחיד שנכלל במלואו.

האיש ו-16 השמות: צפו באוהד מדקלם את שמו המלא

התותחנים זכו אז באחת האליפויות הצמודות ביותר בתולדות הליגה האנגלית, אז עוד בעידן שלפני הפרמיירליג. ארסנל ניצחה במרוץ לעבר התואר את ליברפול בזכות העובדה שכבשה יותר שערים, לאחר ששתי הקבוצות סיימו בשוויון במאזן הנקודות והפרש השערים. הלונדונים אף אירחו את המייטי רדס במחזור הסיום של אותה עונה וניצחו אותם 0:2 בדרך להבטחת האליפות.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully