וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחושך לאור: ריאל מדריד חוזרת למגרש בו חוותה את השפל בעונה שעברה

העונה של הבלאנקוס הייתה בדרך לסחרור אחרי הפסד 2:1 באספניול, אך דווקא הניסוי שכשל בהתחלה עם ואלוורדה הוכיח את עצמו בדרך לזכייה באליפות ובגביע אירופה. הערב (ראשון, 23:00) שבים הלבנים לביקור אצל התוכים ורוצים לסגור מעגל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.8/ספורט1

ריאל מדריד הגיעה לעונת 2021/22 עם סימני שאלה רבים. זינדין זידאן פינה את מקומו לקרלו אנצ'לוטי, הסגל היה נראה חסר מחץ פרט לקארים בנזמה ומעטים דמיינו שהעונה תסתיים כפי שהיא נגמרה - עם אליפות ספרד וזכייה 14 בליגת האלופות. הדרך לשם בגזרה האירופית הייתה רצופת מכשולים - עם קאמבקים מול פריז סן ז'רמן, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ועם תצוגת על של טיבו קורטואה נגד ליברפול.

בליגה האתגר היה קטן משמעותית והקמפיין התנהל בצורה די חלקה. לראשונה מזה שנים רבות ריאל זכתה בתואר מבלי תחרות משמעותית ובדרך לשם היא סבלה ממעט מאוד מפחי נפש. עם זאת, הרגע הזכור לרעה של ריאל מהעונה שעברה בליגה הגיע אי שם באוקטובר, אז קבוצתו של אנצ'לוטי התייצבה למשחק חוץ אצל אספניול.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם דייויד אלאבה, ברקע: שחקן אספניול ראול דה תומאס חוגג. רויטרס
אספניול חוגגת, ריאל בהלם. דה תומאס מול ויניסיוס ואלאבה/רויטרס

לאור העובדה שאדן הזאר וגארת' בייל לא ממש הצליחו להשתלב בהרכב, אנצ'לוטי נאלץ לאלתר עם הצלע השלישית בהתקפה לצד ויניסיוס ובנזמה. הפתרון באותם צהריים בברצלונה? פדריקו ואלוורדה. הקשר האורוגוואי הדינמי ניסה במשך שנים לשבור את המשולש במרכז הקישור שכלל את קאסמירו, טוני קרוס ולוקה מודריץ', ללא הצלחה, והאיטלקי החליט לערוך ניסוי ולהציבו באגף.

המשחק הגיע ימים בודדים לאחר הפסד מביך אחר - 2:1 לשריף בליגת האלופות - אך גם את התוצאה במשחק בברצלונה הייתה כזו שבמדריד רצו לשכוח במהרה. האקס ראול דה תומאס העניש בדקה ה-17, אלייש וידאל הדהים בדקה ה-60 כשקבע 0:2. בנזמה הצליח לצמק לקראת הסיום, אך ריאל נכנעה 2:1 ונחלה את הפסדה הראשון לעונה. בהמשך ואלוורדה נפצע, ואנצ'לוטי איפסן את הרעיון בצד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פדה ואלוורדה חוגג שער ניצחון לראל מדריד מול ברצלונה בקלאסיקו. רויטרס
מה שלא הספיק מול אספניול עבד נגד הגדולות של אירופה. ואלוורדה/רויטרס

רודריגו ומרקו אסנסיו, שניים שאינם סקוררים מלידה, חלקו את הדקות באגף ימין, ולקראת השלבים המכריעים של ליגת האלופות שלף אנצ'לוטי מחדש את האורוגוואי והציב אותו בימין פעם אחר פעם. התוצאה הייתה הרבה יותר טובה מאשר באותו הפסד לאספניול. לא רק שוואלוורדה תרם בשני צידי המגרש (בישל בגמר האלופות) ואיפשר לטריו בקישור להמשיך כסדרו, אלא גם רודריגו הפך לג'וקר מהספסל שהיה חתום על השערים שהשאירו את הלבנים בחיים בעונה האירופית.

ריאל כבר הספיקה לסגור מעגל נגד אספניול, לאחר שבמפגש נגדה אשתקד בברנבאו היא ניצחה 0:4 והבטיחה רשמית את הזכייה באליפות לעיני הקהל הביתי. הערב (ראשון, 23:00) תקווה לסגור ריאל מעגל נוסף נגד התוכים, כאשר הפעם היא מגיע אופטימית בהרבה ממה שהייתה בביקור האחרון לפני 11 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully