וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנעאן קרע את שריר הירך האחורי, נקבע מועד למשחק נגד בית"ר

28.8.2022 / 11:24

קשר מ.ס. אשדוד נפצע ייעדר כשלושה שבועות, משחק ההשלמה מול הירושלמים במסגרת גביע הטוטו ייערך ב-7.9 (20:00, ספורט2)

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

חוסר המזל של חמודי כנעאן נמשך. קשר מ.ס. אשדוד, שסבל בעונה שעברה משתי פציעות משמעותיות שהובילו להיעדרות ממושכת, פתח גם את העונה החדשה מחוץ לסגל הקבוצה שניצחה אתמול (שבת) 0:1 את סקציה נס ציונה, והבוקר התברר סופית כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי שתוביל להיעדרות של שלושה שבועות מהמגרשים.

כנעאן נפצע באימון שקיימה הנבחרת האולימפית ביום רביעי שעברה. אף שיומיים קודם לכן הוא שותף במשחק אימון של אשדוד מול הפועל רמת גן, הקשר קיים אימון מלא במדי הנבחרת ולרוע מזלו קרע את השריר במהלכו.

כאמור, כנעאן נעדר מהמשחק מול נס ציונה ויפסיד גם את מחזור אמצע השבוע הדחוי שמחכה לאשדוד ברביעי מול הפועל באר שבע. מי שעוד פצוע באשדוד ולא פתח את העונה הוא המגן השמאלי היהודי - קולומביאני דויד קופרמן, שסובל מרגישות בשריר וגם הוא בספק רב למשחק מול הפועל באר שבע.

מוחמד כנעאן שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
חוסר מזל באימון הנבחרת הצעירה. כנעאן/קובי אליהו

באשדוד יצאו אמש ברגשות מעורבים מהמשחק הראשון שלהם העונה בליגה. מצד אחד מרוצים בקבוצה משלוש נקודות ראשונות אחרי שאשתקד הקבוצה פתחה רע מאוד את הליגה. מצד שני הקבוצה סבלה מהיעדר רגל מסיימת אחרי שלל מצבים אליהם הגיעה ובסיום הייתה קרובה לספוג שער שוויון שהיה מוביל למפח נפש גדול בשל העלינוות שהפגינה אשדוד לאורך המשחק.

המאמן רן בן שמעון מתכוון לעבוד באימונים הקרובים על הנושא ובמועדון לא סיימו את בניית הקבוצה ומחפשים עוד שחקן לחלק הקדמי. בנוסף לכנעאן וקופרמן, אשדוד מחכה להחלמה של יעקב בריהון, שלאורך כל שלבי ההכנה לעונה סבל מפציעה טורדנית ועדיין לא ברור מתי ישוב לפעילות מלאה.

לאחר שמשחקיה של בית"ר ירושלים בגביע הטוטו נדחו בשל חוסר הוודאות בנוגע לעתידה בליגת העל, היום נקבע מועד חדש למשחק ההשלמה מול מ.ס. אשדוד והוא ייערך ב-7.9 באצטדיון הי"א (20:00, ספורט2).

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully