וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחקות את חיפה: גם הפועל באר שבע רוצה סיפתח חיובי בליגת העל

האדומים פותחים עונה במשחק חוץ מול בית"ר ירושלים כמו לפני שנה, אך כעת הם עושים זאת עם כרטיס לשלב בתים אירופי. יירדו לקרקע אחרי ההעפלה?

תקציר: הפועל באר שבע - קראיובה 3:4 (פנדלים, מוקדמות הקונפרנס)/ספורט1

מאושרת בעקבות ההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, הפועל באר שבע תפתח הערב (20:15) את דרכה בליגת העל במשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. גם לפני שנה החלו האדומים את ליגת העל במשחק חוץ מול הירושלמים, אליו הגיעה אחרי הדחה מהקונפרנס ליג מרגלי אנורתוזיס פמאגוסטה. למרות התחושות הקשות שהיו אז בשל ההפסד איתו חזרה הקבוצה מקפריסין, ידעה הפועל באר שבע לשים הכל בצד ולנצח את בית"ר, מה שהוביל לפתיחת עונה אדירה ולשבירת שיאים של משחקים ללא הפסד.

הפעם מגיעים במועדון למשחק מול הירושלמים בתחושות אחרות לחלוטין בשל ההעפלה לקונפרנס ליג, ובמועדון דיברו בסוף השבוע על כך שצריך לפתוח את הליגה ברגל ימין ולא לתת להישג מיום חמישי בטרנר להשפיע לרעה. אמש גם קיבלו בקבוצה דוגמא ממכבי חיפה, שידעה לשכוח מליגת האלופות ולפתוח בסטייל את דרכה בליגת העל עם הניצחון 1:4 על מכבי נתניה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יבצע שינויים בהרכב. ברדה/דני מרון

במישור המקצועי יבצע אליניב ברדה כמה שינויים בהרכב, וייתן למספר שחקנים שפתחו ביום חמישי ושיחקו 120 דקות במתח גבוה לפתוח על הספסל. "בדיוק בשביל זה בנינו סגל עמוק", אמרו בהפועל באר שבע הבוקר, "יש לנו שני שחקנים טובים על כל עמדה בדיוק בשביל התחרות בשני מפעלים כמו ליגת העל והקונפרנס ליג. החשיבות ענקית בשני המפעלים האלה, אבל הבסיס הוא בליגת העל ואנחנו רוצים להיות בתמונה כבר מהמחזור הראשון".

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully