וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אנתוני בדרך למנצ'סטר יונייטד, גם דוברבקה רוצה להגיע

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 14:33

השדים האדומים ישלמו קרוב ל-100 מיליון יורו עבור שחקן אייאקס, שוער ניוקאסל סיכם את תנאיו. בלם חדש בדרך למילאן, רגילון לאתלטיקו?

תקציר: ליברפול - בורנמות' 0:9/ספורט1

העברות

* עכשיו זה רשמי: אנדר הררה הושאל מפריז סן ז'רמן לאתלטיק בילבאו, הקבוצה בה כיכב לפני שנמכר למנצ'סטר יונייטד, שהכניסה סעיף רכישה בסיום העונה.

* סאגת אנתוני בדרך לסיום? בהולנד דווח כי אייאקס כבר מכרה את הברזילאי למנצ'סטר יונייטד, בעוד בבריטניה נטען כי הצדדים על סף סיכום ושחקן הכנף יעבור תמורת כ-100 מיליון יורו כולל בונוסים. אנתוני לא נכלל בסגל אייאקס למשחק הליגה מול אוטרכט היום.

* לפי פבריציו רומאנו, מרטין דוברבקה כבר סיכם את תנאיו האישיים במנצ'סטר יונייטד, ומקווה שניוקאסל תאפשר לו לעזוב. השדים האדומים מציעים השאלה של 5 מיליון יורו עם אופציית רכישה.

* ומה בגזרת כריסטיאנו רונאלדו? אריק טן האח ששוב בחר להותיר את הפורטוגלי על הספסל אמש, התייחס לאחר ה-0:1 על סאות'המפטון לסאגה וטען: "התכנונים שלנו כוללים אותו, אז אנחנו רוצים שהוא יישאר. זה מה שאנחנו רוצים".

* פריז סן ז'רמן קרובה לסכם עם נאפולי את עסקת פביאן רואיז, שיקבל חוזה של חמש שנים באלופת צרפת.

* מילאן קרובה לצרף בלם נוסף לסגל: מדובר במאליק תיאו בן ה-21 משאלקה, שיגיע לעיר וככל הנראה יחתום בשני. סכום העסקה: 5 מיליון יורו.

* לפי "סקיי", סרחיו רגילון רוצה לעזוב לאתלטיקו מדריד. גם פולהאם בתמונה.

* המגן השמאלי הנוכחי של אתלטיקו מדריד, רנאן לודי, עשוי לפנות את מקומו כאשר הוא נמצא על סף מעבר לנוטינגהאם פורסט. העולה החדשה לפרמיירליג תשלם דמי השאלה בסך 5 מיליון יורו ותחזיק באופציית רכישה בסך 30 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרטין דוברבקה שוער ניוקאסל. רויטרס
ניוקאסל תכריע. דוברבקה/רויטרס

* ברנדן רוג'רס כבר נפרד מווסלי פופאנה, שצפוי לעזוב לצ'לסי. "אף אחד לא ירוויח אם המגעים הללו ייגררו", הודה מאמן לסטר סיטי. "תמיד עדיף להשלים את הדברים הללו במהרה".

* אנדראה בלוטי הוותיק סיכם את כל תנאיו ברומא ויהפוך שחקנה של הקבוצה באופן רשמי ב-24 השעות הקרובות, לאחר שחוזה בטורינו הסתיים ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully