וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל שב לסגל נבחרת ישראל מול שבדיה, דיברתולומאו לא יתלבש

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 20:34

הרכז יעמוד לרשות גודס, גם דוברת לא יתלבש. הפסד יחסל את סיכויי ישראל במוקדמות אליפות העולם. ג'ייק כהן: "ההפסד לפינלנד תרם לנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.8/ספורט1

נבחרת ישראל תפגוש מחר (ראשון, 21:00) את נבחרת שבדיה בדרייב אין במסגרת החלון הרביעי של מוקדמות מונדובאסקט 2023. הנבחרת מגיעה למשחק אחרי ההפסד בפינלנד ביום חמישי, ובמקום הרביעי עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים, מרחק שני ניצחונות מסלובניה השלישית, ופחות משבוע מפתיחת יורובאסקט 2022 בפראג.

בנבחרת ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק נגד השבדים, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תהפוך את שני החלונות הבאים בנובמבר השנה ובפברואר 2023, לחלונות לפרוטוקול בלבד. בנבחרת מקווים ליכולת טובה יותר של כמה משחקני המפתח שהיו לא טובים בטמפרה בחמישי, בעיקר דני אבדיה שקלע רק 8 נקודות, ומקווים לשיפור שיוביל לניצחון ולעלייה בביטחון לקראת האליפות החשובה שתחל בסוף השבוע. קפטן הנבחרת גל מקל שב להתאמן אחרי שלא היה חלק מהנסיעה לפינלנד כששהה לצד ווילי סימס, אביה של אשתו דניאל, בבית החולים. מקל חזר לסגל, כשמי שלא יתלבשו הם נועם דוברת וג'ון דיברתולומאו.

הנבחרת השבדית, שבניגוד לישראל לא תשתתף ביורובאסקט, סימנה וי גדול בעצם עלייתה לשלב הבתים השני במוקדמות. השבדים הובסו ביום חמישי בבית נגד גרמניה. בין השחקנים המרכזיים של השבדים נמצא סימון בירגנדר מחובנטוד בדאלונה שאמור לעשות לנבחרת שלנו חיים קשים מתחת לסלים.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל גל מקל. אודי ציטיאט
"המון ניסיון במעמדים האלה". מקל/אודי ציטיאט

גיא גודס אמר לקראת המפגש: "אנחנו מדברים רק על המשחק מחר שישאיר אותנו עם סיכויים כלשהם להתמודד על כרטיס לאליפות העולם, וזה חייב להיות מחר, אם לא נעשה את זה נהיה במצב לא פשוט בלשון המעטה. אנחנו מרוכזים במשחק מחר ואחרי זה נפנה את הראש ליריבה שאנחנו מכירים ויהיה יותר קל להתכונן אליה.

על גל מקל אמר המאמן: "זאת סיטואציה לא פשוטה, אבל גל הוא מעמודי התווך של הנבחרת כבר הרבה שנים, היה בסיטואציה כזאת גם אחרי פולין שלא שיחק והיה מצוין נגד אסטוניה. יש לו המון ניסיון במעמדים האלה, נצטרך להכניס אותו למשחק, נראה איך זה יהיה, מה שקרה עם ווילי סימס ברגע שהוא דיבר על זה, אמרתי לו שאין לו מה לבוא לפינלנד. לוקח להגיע לשם יומיים, הוא נשאר והיה עם המשפחה שלו, היה חשוב לו לשמוע את זה מאיתנו, שמח שהוא חזר אלינו".

ג'ייק כהן הוסיף: "הביטחון שלנו טוב. אני לא חושב שיש מישהו שמח מהדרך שבה שיחקנו, הינו מתוסכלים, יכולנו לשחק טוב יותר ואנחנו יודעים שיכולנו לנצח את המשחק, ותודה לאל שיש לנו הזדמנות נוספת להראות שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר מהדרך שבה שיחקנו מול פינלנד. ההפסד תרם לנו, זה קשור למנטאליות שלנו, איך אנחנו הופכים הפסד לדבר טוב מבחינה מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully