וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי יפתח בחוד, האדיה: "פתחנו ברגל שמאל, צריכים תוצאה טובה"

החלוץ ייכלל בהרכב בני ריינה מול הפועל חיפה בראשון (19:15, ספורט3). המאמן: "בבית אנחנו צריכים לצבור נקודות, זה הכי חשוב לביטחון של הקבוצה"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

מכבי בני ריינה

אחרי המהלומה שספגה בבלומפילד במחזור הראשון, תנסה מכבי בני ריינה לצבור נקודות ראשונות בליגת העל כשתארח את הפועל חיפה באצטדיון גרין מחר (ראשון ב-19:15, ספורט3). בריינה ניסו להתאושש במהלך השבוע מה-5:0 נגד מכבי תל אביב, וגורמים בקבוצה אמרו שהמבחנים האמיתיים יהיו במשחקים כמו זה שמצפה להם מחר.

המאמן אדהם האדיה יחזיר להרכב את שלומי אזולאי שהחלים לחלוטין מפציעה ויפתח בחוד. לזאר יובאנוביץ' וריצ'רד בואטנג ימשיכו לקבל אשראי בקישור, כאשר אשרף רבאח המורחק ייעדר. "ניתקנו את השחקנים ממה שקרה לנו נגד מכבי תל אביב", אמר האדיה לקראת המשחק. "ברור שזו הייתה תוצאה קשה, פתחנו את העונה ברגל שמאל. אחרי המשחק שעברנו, אין יותר טוב מלחזור למשחק ביתי וכאן אנחנו צריכים להביא תוצאה טובה. נצטרך לתת ביטחון לשחקנים כדי שנבוא מוכנים, יותר נחושים ואגרסיביים למשחק הזה. בבית שלנו אנחנו צריכים לצבור את הנקודות".

המאמן המשיך: "זה משחק ליגה ראשון שלנו בבית וקיבלנו גם במשך השבוע הרבה תמיכה מהקהל. האוהדים שליוו אותנו גם בעונה שעברה נותנים לנו תמיכה רבה בבית, נקווה להחזיר להם במשחק ושנביא את שלוש הנקודות הראשונות שלנו העונה, שזה הכי חשוב לביטחון של הקבוצה".

הרכב משוער: אריק ינקו, נאעל חוטבא, לוקאס שפנדלהופר, סמביניה, ניר ברדע, דולב אזרואל, אייזק נורטי, רוסלן ברסקי, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ', שלומי אזולאי.

אדהם האדיה מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
מקווה להתאושש מהמהלומה. אדהם האדיה/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל חיפה פתחה עונה עם ניצחון. בקדנציה הקודמת של ניר קלינגר, החלה את עונת 2017/18 עם רצף של שלושה ניצחונות.

* את העונה הקודמת סיימה הפועל חיפה עם נקודה אחת ושער בודד בשישה משחקי חוץ. האחרון שבהם היה הפסד 1:0 להפועל נוף הגליל באצטדיון גרין, בו תתארח גם הפעם.

* בני ריינה מחפשת שער ראשון אי פעם בליגת העל. בעונה שעברה, עולה אחת כבשה לראשונה במחזור השני (נוף הגליל) ועולה נוספת חיכתה עד למחזור השישי (הפועל ירושלים).

* אחמד עאבד, ששערו האחרון בליגת העל היה במרץ 2019, כבש חמישה שערי ליגה במהלך הקריירה מול הפועל חיפה - היריבה האהובה עליו לצד הפועל תל אביב. אגב, הוא התכבד גם בשער השלישי ב-1:3 של בני ריינה בתחילת החודש בגביע הטוטו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

משחקי המחזור השני:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים
שבת, 19:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה

ראשון, 19:15: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

שני, 20:15: הפועל חדרה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully