וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה באיטליה: כדורגלן הכה למוות את זוגתו לשעבר במחבט בייסבול

הכדורגלן ג'ובאני פדובאני חשוד שארב לאלסנדרה מטאוצי בת ה-56 בלובי ביתה בבולוניה. אחותה שמעה הכול דרך הטלפון

מקרה מזעזע מסעיר את איטליה בסוף השבוע האחרון. ג'ובאני פדובאני, כדורגלן ששיחק במרבית הקריירה שלו בסריה C ו-D וגם במחלקת הנוער של נאפולי, חשוד שרצח את זוגתו לשעבר אלסנדרה מטאוצי באמצעות מחבט בייסבול. על פי המשטרה, פדובאני ארב למטאוצי בלובי של בניין מגוריה בנמצא בבולוניה ותקף אותה כשהופיעה. בנוסף, אחותה של מטאוצי היתה עמה בדיוק בטלפון בזמן התקיפה ושמעה הכול.

"היא יצאה מהמכונית שלה ואחר כך התחילה לצרוח", העידה האחות סטפניה בריאיון לתכנית טלוויזיה. "היא צעקה 'לא ג'ובאני, אני מתחננת. הצילו'. שמעתי הכול בטלפון. חייגתי מיד למשטרה שהגיעה מהר מאוד". אחותה של המנוחה, שגרה במרחק 30 קילומטר מהמקום בו התרחשה התקיפה המזעזעת הוסיפה: "בסוף הוא הכה אותה למוות".

אלסנדרה מטאוצי שנרצחה על פי החשד ידי הכדורגלן  ג'ובאני פדובאני. טוויטר, אתר רשמי
באיטליה זועמים על הרשויות. מטאוצי/אתר רשמי, טוויטר

על פי הדיווחים באיטליה מטאוצי בת ה-56 ופדובאני בן ה-26 היו בני זוג במשך כשנה אך נפרדו לאחר מכן. בזמן הקשר ביניהם הוא התגורר בסיציליה רוב הזמן, שם שיחק בעוד היא גרה בבולוניה. בינואר האחרון, אחרי שהשניים כבר נפרדו, אירעה פריצה בביתה של מטאוצי כאשר רהיטים וחפצים רבים נופצו ונהרסו.

עוד נכתב בתקשורת האיטלקית, כי לאחר הפרידה "הפציץ" פדובאני את מטאוצי באינספור הודעות ושיחות בכל שעות היום, מה שגרם לה להתלונן נגדו על הטרדה. במקרים אחרים חיבל החשוד במכוניתה של מטאוצי. אחד השכנים אמר: "היא פחדה ממנו מאוד, הוא היה מאוד עקבי והיא לא רצתה לתת לו להיכנס אליה הביתה".

באיטליה זועמים על הרשויות על כך שאיפשרו לפדובאני להמשיך במסע ההטרדה והתקיפות ולא עצרו אותו לפני כן, כאשר הוגשו התלונות הקודמות על ידי מטאוצי. פדובאני נעצר על ידי המשטרה ונמצא כרגע במעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully