וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תתחיל מול בנפיקה ותתארח אצל יובנטוס בצאת יום כיפור

פורסם סדר המשחקים של הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות: מסי, ניימאר ואמבפה יגיעו ב-14 בספטמבר, המחזור השלישי יהיה בטורינו והאחרון מול בנפיקה בחיפה. כל משחקי האלופה יחלו ב-22:00 מלבד המשחק הביתי מול יובנטוס שהוקדם ל-19:45

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

יומיים אחרי הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, שקבעה כי מכבי חיפה תהיה תפגוש את פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה, פורסם היום (שבת) סדר המשחקים של בית ח'. האלופה תתחיל את דרכה בשלב הבתים עם משחק חוץ מול בנפיקה כבר בעוד שבוע וחצי. השאלה המרכזית נגעה למחזור השלישי בתחילת אוקטובר, אותו ביקשה אלופת ישראל לקיים בחוץ וביום רביעי, במוצאי יום כיפור. זה יקרה בטורינו, כאשר הירוקים יתארחו באצטדיונה של יובנטוס ב-5 באוקטובר.

כל משחקיה של הקבוצה של ברק בכר במסגרת שלב הבתים יחלו בשעה 22:00 שעון ישראל, חוץ ממשחק הבית מול יובנטוס ב-11 באוקטובר, שהוקדם ל-19:45.

אנחל די מריה חוגג שער עם שחקני יובנטוס. FREDERIC J. BROWN/AFP, GettyImages
הירוקים יצאו למשחק חוץ בטורינו במוצאי כיפור. שחקני יובנטוס/GettyImages, FREDERIC J. BROWN/AFP

סדר המשחקים

6 בספטמבר: בנפיקה בחוץ
14 בספטמבר: פריז סן ז'רמן בבית
5 באוקטובר: יובנטוס בחוץ
11 באוקטובר: יובנטוס בבית
25 באוקטובר: פריז סן ז'רמן בחוץ
2 בנובמבר: בנפיקה בבית

כידוע, משחקי שלב הבתים יהיו הפעם בפרק זמן דחוס יותר, לאור העובדה שמונדיאל 2022 ייצא לדרך בקטאר ב-20 בנובמבר. 32 הקבוצות חולקו לשמונה בתים ושתי הראשונות מכל בית יעלו לשמינית הגמר,
בעוד השלישית תעבור לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית ותתמודד שם מול אחת הסגניות על הכרטיס לשמינית, והרביעית תסיים את דרכה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully