וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ': "ההחלטה תרדוף אותי לנצח, לא מגיע לאוהדים שאעזוב כך"

26.8.2022 / 23:42

הבלם שחתם באל אהלי במסר לאוהדי מכבי חיפה: "ליבי נשבר מכך שלא יכולתי להיפרד באופן אישי. אתגעגע הרבה יותר ממה שאתם תתגעגעו אליי, מהיום אני האוהד הכי גדול"

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

בוגדן פלאניץ' עזב הערב (שישי) באופן רשמי את מכבי חיפה, לאחר שהעדיף את הצעת העתק מאל אהלי מאיחוד האמירויות על פני הישארות בכרמל והשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה מהמפרץ שילמה את סעיף השחרור של הבלם בסך 1.8 מיליון יורו, ותשלם לסרבי בן ה-30 לא פחות מ-1.5 מיליון יורו לעונה בשלוש השנים הקרובות.

לאחר ההחלטה הקשה של פלאניץ', הבלם החליט להעביר מסר למכבי חיפה ואוהדיה שפורסם דווקא בחשבון האינסטגרם של חברו לשעבר לקבוצה, צ'ארון שרי.

בוגדן פלאניץ', שחקן מכבי חיפה. Srdjan Stevanovic, GettyImages
נפרד, דווקא עכשיו. פלאניץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

"לאוהדים הטובים בעולם, הלב שלי נשבר מכך שלא יכולתי להיפרד מכל אחד מכם באופן אישי, כי זה מגיע לכם. אני יודע שלא מגיע לכם שאני עוזב אתכם ככה, אחרי אחד ההישגים הגדולים בתולדות המועדון. זה ירדוף אותי לנצח, אבל אני מאמין שזו לא פרידה".

"תמיד תהיו בליבי ואני לא יכול להודות לכם מספיק על מה שעשיתם עבורי. קיבלתי המון הודעות שתתגעגעו אליי, אבל תאמינו לי, אני אתגעגע אליכם הרבה יותר. עכשיו זה הזמן שלכם להראות לאירופה מי הם האוהדים הטובים בעולם, מהיום אני האוהד הכי גדול של מכבי חיפה. ירוק לנצח, שלכם, בוגדן פלאניץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully