וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את מכבי חיפה: אל אהלי הודיעה על החתמת בוגדן פלאניץ'

26.8.2022 / 20:09

אחרי שנתיים מוצלחות בהן סייע לירוקים לזכות בשתי אליפויות ולהעפיל לליגת האלופות, הבלם הצטרף לקבוצה מאיחוד האמירויות בחוזה עתק

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

אחרי שנתיים מוצלחות במיוחד, בוגדן פלאניץ' עוזב את ישראל. אחד הבלמים הזרים הכי מוצלחים שהיו במכבי חיפה חתם היום (שישי) על חוזק העתק באל אהלי מאיחוד האמירויות ובכך סיים את הפרק הישראלי בקריירה שלו.

בחוזהו של פלאניץ' במכבי חיפה היה סעיף שחרור בסך 1.8 מיליון יורו, אותו החליטה אל אהלי להפעיל על מנת להחתימו. הבלם הסרבי שסייע לירוקים להעפיל לליגת האלופות החליט לוותר על החוויה בשלב הבתים לטובת חוזה העתק לשלוש שנים במפרץ, שבמסגרתו הוא אמור להרוויח כ-1.5 מיליון יורו לעונה, כולל בונוסים וסעיפים שונים.

חיפה מעוניינת להחתים בלם זר במקום פלאניץ', אך יש לה שבוע בלבד עד סגירת רישום השחקנים למשחקים בליגת האלופות. אם הירוקים יחתימו בלם רק אחרי המועד הזה, הוא לא יוכל ליטול חלק במשחקים נגד פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה.

אל אהלי מציגה את פלאניץ'

פלאניץ' בן ה-30 הגיע למכבי חיפה בקיץ 2020 כשחקן חופשי מסטיאווה בוקרשט, ובשתי עונות ערך 90 הופעות בהן הבקיע ארבעה שערים. הוא סייע לירוקים לזכות בשתי האליפויות הראשונות של הקבוצה מזה עשור, פעם אחת בגביע הטוטו ופעם אחת באלוף האלופים.

העונה החדשה באיחוד האמירויות תצא לדרך בשבוע הבא, כאשר בעונה שעברה אל אהלי סיימה במקום החמישי בטבלה.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully