וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני במסר לאייאקס: "מפברואר אני מבקש לעזוב, צריכים להבין אותי"

אחרי שההולנדים סירבו ל-90 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד, הברזילאי שמעוניין לעזוב שבר שתיקה: "לא ביקשתי להשתחרר בחינם, זו הצעה היסטורית"

תקציר: אייאקס - כרוניגן 1:6/ספורט1

שבוע בלבד נותר עד לסגירת חלון ההעברות בליגות הגדולות באירופה, וסוגיית עתידו של אנתוני עדיין לא נפתרה. מנצ'סטר יונייטד מחזרת חודשים רבים אחרי שחקן הכנף הברזילאי של אייאקס, אך אלופת הולנד מסרבת בתוקף למכור את היהלום שלה, גם כאשר סכומים חסרי תקדים במונחים הולנדים נמצאים על השולחן.

אנתוני, שכבר מותש מכל הסאגה ומתחנן לשחרור, התראיין לעיתונאי פבריציו רומאנו ותיאר את הצד שלו בסיפור: "בפברואר הסוכנים שלי הגיעו לאמסטרדם כדי להודיע לראשי אייאקס שאני רוצה לעזוב את המועדון כדי להתמודד עם אתגרים חדשים ושכמה קבוצות שמעוניינות יגיעו עם הצעות טובות".

"ביוני הפסקתי את החופשה שלי באמצע כדי להודיע להנהלה ולמאמן החדש על רצוני לעזוב ושהם צריכים לשקול את האפשרות הזו. התקופה שלי כאן הייתה פרויקט לשתי עונות בזמן חלון ההעברות הפגישות נמשכו וקיבלתי הצעה להארכת חוזה. הבהרתי בפניהם שוב שאני רוצה לעזוב".

אחרי שהחתים את ליסנדרו מרטינס מאייאקס, אריק טן האח רוצה להביא עימו מקבוצתו הקודמת גם את מנצ'סטר יונייטד, שרק ממשיכה להעלות את ההצעות שלה עבור השחקן. אתמול (שישי) הוגשה הצעה נוספת בסך 90 מיליון יורו, סכום שלא נראה מעולם עבור שחקן מהליגה ההולנדית, אך גם הפעם השדים האדומים נתקלו בסירוב.

"הערב, בפגישה עם המועדון, שוב הבעתי את רצוני לעבור, אך הפעם עם הצעה משמעותית על השולחן. אייאקס סירבה בגלל שנותרו לה רק חמישה ימים למצוא לי מחליף. אני לא מבקש שישחררו אותי בחינם, אני מבקש שימכרו אותי תמורת הסכום הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה ההולנדית. דיברתי על זה מאז פברואר כדי שהקבוצה תוכל כמו שצריך להיבנות מחדש".

"הייתי שמח באמסטרדם, זכיתי בתארים באייאקס, מצאתי חברים ובניתי חלק מהקריירה שלי, אבל עכשיו אני מוכן ומלא מוטיבציה להמשיך את הסיפור ולהגשים חלומות".

הברזילאי התבקש להעביר מסר לאוהדי אייאקס ומסר: "אנשים צריכים להקשיב לי ולהבין ושאני רוצה להתקדם לעבר האושר. אני צריך להמשיך ולשחק ברמה גבוהה. אני מקווה שאוהדי אייאקס מבינים אותי, כי העתיד של שחקן כדורגל הוא דבר לא צפוי וההזדמנויות יכולות להיות נדירות, אייאקס תמיד תהיה בליבי".

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully