וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלטקסה הגיב למפגש עם באר שבע: "לא חשבתי שאחזור כה מהר לארץ"

מגן אוסטריה וינה התייחס להגרלה, הקלה בוויאריאל: "נמנעה מהמשוכות הקשות, בית נוח". ומי סומנה בספרד כאיום המרכזי על הצהובים?

תקציר: הפועל באר שבע - קראיובה 3:4 (פנדלים, מוקדמות הקונפרנס)/ספורט1

הגרלת שלב הבתים של הקונפרנס ליג שנערכה היום (שישי) לא האירה פנים להפועל באר שבע, שבהופעת הבכורה שלה במפעל הוגרלה לבית קשה במיוחד. מהדרג הראשון קיבלו האדומים את ויאריאל, שרק בעונה שעברה שיחקה בחצי גמר ליגת האלופות, מהדרג השלישי את אוסטריה וינה ומהדרג הרביעי, שאמור להיות החלש ביותר, את אלופת פולין לך פוזנן.

בספרד נרשמה הקלה מכך שוויאריאל נמנעה מהקבוצות החזקות בדרגים הנמוכים יותר כמו פיורנטינה, קלן וניס, וניתחו את הבית של הצוללת הצהובה: "זו הגרלה טובה לוויאריאל, היא תוכל להשתמש בהרכב המשני שלה ובכך ללכת רחוק, היה לה מזל".

פרנסיס קוקלן, שחקן ויאריאל. רויטרס
אנחת רווחה בוויאריאל. קוקלן/רויטרס

על אף שבאר שבע הגיעה מהדרג השני בהגרלה, בספרד סימנו דווקא את הפולנים בתור האתגר הגדול בבית: "זו תהיה יריבה יותר קשה מהשתיים האחרות. אוסטריה וינה קבוצה צעירה אבל חסרת ניסיון".

נציג ויאריאל בהגרלה היה שחקן העבר שלה ושל נבחרת ספרד, מרקוס סנה, שאמר: "נמנענו מהמשוכות הקשות, אבל צריכים להמשיך ולעבוד קשה. אנחנו הקבוצה הספרדית הראשונה שמשחקת בכל שלושת המפעלים האירופיים, ונעשה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר".

הליגיונר הטרי של אוסטריה וינה, מתן בלטקסה, הגיב להגרלה שסידרה לו מפגש מול יריבה מוכרת ואמר: "לא חשבתי כל כך מהר שאני חוזר לארץ". המגן שהגיע בהעברה חופשית ממכבי תל אביב טרם ערך את הופעת הבכורה בקבוצה האוסטרית עקב פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully