וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תקיים בחודש הבא משחק ידידות במלטה

שלושה ימים אחרי שתארח בבלומפילד את אלבניה לקרב שעשוי להכריע את גורל העולה לשלב הבא בליגת האומות, אלון חזן ושחקניו יתארחו בטא' אלי (27.9)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.8/ספורט1

נבחרת ישראל תארח את אלבניה ב-24 בספטמבר באצטדיון בלומפילד למשחק קריטי שניצחון בו יעניק לאלון חזן ולשקניו את הכרטיס לשלב הבא, אבל הבוקר (שישי) אישרה ההתאחדות כי שלושה ימים לאחר מכן יתקיים משחק ידידות במטה.

כידוע, מכיוון שרוסיה שובצה לבית הישראלי ובסופו של דבר הושעתה מהתחרות בעקבות פלישת המדינה לרוסיה והסנקציות הרבות שהוטלו על המדינה ושכולל גם השעיות מהמפעלים האירופיים בענף הכדורגל, נאלצה ישראל למצוא יריבה למחזור המשחקים שייערך ב-27 בספטמבר, בשל החובה על כל נבחרת לשחק גם אם לא במסגרת רשמית. לכן, סיכמה ההתאחדות עם מקבילתה במלטה על משחק הכנה ביום שלישי ה-27 בספטמבר. שעת המשחק טרם אושרה סופית.

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, עם עוזרו, אלון חרזי. אודי ציטיאט
ימשיכו מבלומפילד למלטה. חרזי וחזן/אודי ציטיאט

כידוע, נבחרת ישראל תתייצב למשחק הכל כך חשוב מול אלבניה כשהיא ללא מנור סולמון הפצוע ובלי מונס דאבור שפרש מהמדים הלאומיים ולראשונה לא יעמוד לרשות הנבחרת. מי שחזן וצוותו מקווים שיהיה כשיר למפגש הקרוב הוא החלוץ שון וייסמן, שבעקבות פציעה מחמיץ גם את פתיחת העונה ב"לה ליגה" הספרדית עם ויאדוליד.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully