וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן שוב איבדה נקודות מול גלדבאך, סאנה מנע הפסד

האלופה מעדה לראשונה העונה בליגה והסתפקה ב-1:1, סאנה (83) כבש שוויון מאוחר. דורטמונד, לייפציג ולברקוזן התאוששו, 1:6 אדיר לאוניון ברלין

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1/ספורט1

המחזור השלישי בגרמניה יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחונה של פרייבורג על בוכום, אך המנה העיקרית הגיעה היום עם שישה משחקים, כשבמוקד באיירן מינכן האלופה אירחה את הכבשה השחורה שלה -בורוסיה מנשנגלאדבך - ושוב מעדה מולה ואיבדה נקודות ראשונות העונה. עוד לפני כן, בורוסיה דורטמונד, ר.ב. לייפציג, באייר לברקוזן ואוניון ברלין רשמו ניצחונות.

שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש. רויטרס
ערב מסתכל לאלופה. באיירן/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1

אם יש קבוצה שבאיירן ממש לא אוהבת לפגוש זו מנשנגלאדבך. הסייחים ניצחו את באיירן בשני המפגשים הרשמיים האחרונים, כולל 0:5 מדהים בגביע. הניצחון האחרון של באיירן על היריבה שלה היה 0:6 בסוף העונה שעברה, אך במשחק החוץ באותה עונה היא שוב הפסידה 3:2.

היום האלופה שוב הייתה על סף הפסד, כאשר פיגרה 1:0 משער של מרקוס טוראם (43) במחצית ראשונה מסתכלת שבה באיירן החזיקה בכדור 62 אחוז מהזמן והובילה 1:11 בניסינות בעיטה לשער, ובכל זאת ירדה בפיגור. יאן זומר, כהרגלו, שוב הצטיין בין הקורות מול הבווארים (סך הכל 20 הצלות), ועזר לגלדבאך לשמור על היתרון, אבל לירוי סאנה הצליח להשוות (83) אחרי הלחץ הכבד. סאדיו מאנה ראה שער חמישי שלו העונה נפסל בגלל נבדל ב-VAR.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לירוי סאנה, אלפונסו דייויס, שחקני באיירן מינכן. רויטרס
שער חשוב. סאנה/רויטרס

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:0

אחרי המבוכה ב-3:2 נגד ורדר ברמן במחזור הקודם, הצהובים-שחורים התאוששו עם ניצחון דחוק במגרש בו מעדו בעונה שעברה. על שלוש הנקודות חתום אנתוני מודסט, שכבש את השער היחיד במשחק (32). המארחת נותרה עם נקודה אחת בלבד בתום ארבעה משחקי ליגה.

צפו בניצחון של דורטמונד

תקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:0/ספורט1
שחקן בורוסיה דורטמונד אנתוני מודסט חוגג. Martin Rose, GettyImages
דורטמונד יצאה מהטראומה. מודסט חוגג/GettyImages, Martin Rose
שחקני הופנהיים חוגגים. DANIEL ROLAND/AFP, GettyImages
הופנהיים עם ניצחון שלישי רצוף, גם דאבור היה חלק מהחגיגה/GettyImages, DANIEL ROLAND/AFP

צפו בתקציר: הופנהיים גברה על אוגסבורג

תקציר: הופנהיים - אוגסבורג 0:1/ספורט1

הופנהיים - אוגסבורג 0:1

רצף הניצחונות של הופנהיים התארך לשלושה, אחרי שקבוצתו של מונס דאבור הכניעה גם את אוגסבורג ורשמה ניצחון שלישי בשלושת המפגשים האחרונים עמה, בזכות שער של דניס גייגר (39). החלוץ הישראלי עלה מהספסל גם הפעם, כאשר החליף את כריסטוף באומגרטנר בדקה ה-72.

שחקן באייר לברקוזן, ג'רמי פרימפונג, חוגג שער עם מוסא דיאבי. Alex Grimm, GettyImages
שחקן באייר לברקוזן, ג'רמי פרימפונג, חוגג שער עם מוסא דיאבי/GettyImages, Alex Grimm

מיינץ - באייר לברקוזן 3:0

האורחת השאירה את התבוסה נגד הופנהיים מאחוריה בדרך לניצחון הבכורה שלה בליגה העונה, אחרי שלושה הפסדים מאכזבים במיוחד, דווקא אצל יריבה שאספה שבע נקודות מתשע אפשריות לפני הערב. אקסקיאל פלאסיוס הבקיע את הראשון של לברקוזן (29), ואחריו הגיע צמד בזק של ג'רמי פרימפונג (39, 41) שחיסל סופית את מיינץ.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים שער עם כריסטופר אנקונקו. Matthias Kern, GettyImages
צמד לחלוץ הלוהט של ר.ב. לייפציג. אנקונקו חוגג עם חבריו/GettyImages, Matthias Kern

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 0:2

גם ה"שוורים" השיגו את ניצחון הבכורה שלהם העונה בבונדסליגה, הודות לכריסטופר אנקונקו המצוין שהעלה את מאזנו לארבעה שערים. הצרפתי כבש בפנדל (5) וחתם את התוצאה הסופית רגע לפני הסיום (90). טימו ורנר המשיך במגמת ההתאוששות מהשנתיים הרעות בצ'לסי, כשבישל מחזור שני ברציפות.

שחקני אוניון ברלין חוגגים. Christof Koepsel, GettyImages
קבוצה בטירוף. אוניון ברלין חוגגת/GettyImages, Christof Koepsel

שאלקה - אוניון ברלין 6:1

פתיחת העונה האדירה של אוניון נמשכה עם ניצחון שלישי בארבעה מחזורים, שהיה כמובן גם הגבוה ביותר שלה עד כה והגיע על חשבונה של העולה החדשה שעדיין לא ניצחה העונה. מורטן ת'ורסבי כבש ראשון (6) ומריוס בולטר איזן זמנית (31, פנדל), אך אז שראלדו בקר הופיע עם צמד (36, 46), יאניק האברר כבש את השלישי בתווך (45) וסוון מיצ'ל הוסיף צמד משלו לקראת הסיום (87, 90).

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully