וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קראיובה: "כואב מאוד, הכרטיס לשלב הבתים היה בידיים שלנו"

מירל ראדוי לאחר שהפועל באר שבע ניצחה בפנדלים ועלתה לקונפרנס ליג: "חוסר הניסיון של השחקנים שלי במעמדים האלה השפיע". אנטוניו ספר דורש ממחזיקת הגביע 400 אלף יורו לעונה

תקציר: הפועל באר שבע - קראיובה 3:4 (פנדלים, מוקדמות הקונפרנס)/ספורט1

קראיובה כבר עלתה ליתרון אמש (חמישי) במהלך ההארכה באצטדיון בבאר שבע, אבל תומר חמד החזיר את המקומיים ל-1:1 ועומרי גלזר, בפעם השלישית בחודשים האחרונים, סיים כגיבור הפנדלים שמעניק להפועל באר שבע ניצחון - במקרה הזה את הכרטיס הנכסף לקונפרנס ליג על חשבון הרומנים.

מירל ראדוי, מאמן קראיובה, הודה בסיום: "כואב לנו מאוד, כי הכרטיס לשלב הבתים כבר היה בידיים שלנו. הובלנו 0:1 ושלטנו במשחק, אבל חוסר הניסיון של השחקנים במעמדים האלה השפיע. נלמד מזה את הלקח".

עוד אמר ראדוי: "היינו צריכים לשמור על היתרון לפחות עד ההפסקה בין המחציות בהארכה ולשחק בצורה חכמה יותר ברמות האלה. המשחק היה כפי שציפינו, העדפנו לשחק על כדורים ארוכים כי ידענו שהפועל באר שבע תלחץ גבוה, ואחרי מחצית ראשונה טובה שלהם, במחצית השנייה המשחק התאזן וגם הגענו להזדמנויות, אבל לצערי יש לנו בעיה בניצול מצבים".

שחקני הפועל באר שבע מרימים את השוער עומרי גלזר. דני מרון
פעם שלישית שהוא גיבור דו קרב הפנדלים. גלזר/דני מרון

במקביל, ברומניה פורסם הבוקר שאנטוניו ספר, שחקן הכנף שהוזכר כמועמד להפועל באר שבע, דורש מהקבוצה 400 אלף יורו. מי שמייצגת את השחקן היא אמו, שצוטטה ברומניה אומרת :"אלה הדרישות שלנו, הבן שלי לא יעזוב לישראל עבור פחות מ-400 אלף יורו לעונה".

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully