וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבר מחמיא למכבי תל אביב ומודה: איביץ' הקשה עליי. פרץ שוב הרשים

ניס חגגה את ההעפלה הדרמטית, מאמנה הודה: "קשה מאוד נגד הקבוצה הזאת". בצרפת ציינו את דניאל פרץ: "מכבי תל אביב קבוצה אמיצה"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

ניס נושמת לרווחה אחרי ההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג על חשבון מכבי תל אביב. הצרפתים הגיעו למשחק בלחץ גדול, נגררו להארכה ונראו עצבניים, אבל שער פנטסטי של אלכסי בקה בקה העניק ניצחון 0:2 ששווה כרטיס לשלב הבא.

מאמן ניס לוסיאן פאבר הוציא הרבה לחץ בסיום, וניתח: "היינו ראויים לעלות, כי בשני המפגשים הגענו להמון הזדמנויות שלא ניצלנו. בסוף כבשנו בדיוק ברגע הנכון, כי המשחק התחיל לברוח לנו והתחלנו להתקשות בגלל החיסרון המספרי. היה הגיוני מאוד שנעלה בסוף, כי אנחנו קבוצה יותר טובה. השחקנים שלי היו קצת מתוחים, ואחרי המשחק הייתה התפוצצות של אושר".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הציב לפאבר אתגר. איביץ'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
שחקן ניס אנדי דלור מול שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. Valery HACHE / AFP, GettyImages
השחקן הבולט של מכבי תל אביב בשני המפגשים. דניאל פרץ/GettyImages, Valery HACHE / AFP

פאבר טען שההרחקה של אמין גואירי אחרי פגיעה ביוריס ואן אובריים (שנפצע וככל הנראה סובל מנקע בקרסול) לא הייתה מוצדקת, ומודה שולאדן איביץ' הקשה עליו. "מכבי תל אביב קבוצה מאומנת שמציבה לך לא מעט קשיים. היא משחקת בשיטה משלה, מערך 3-5-2 די מיוחד, עם מגנים שמשחקים כמעט כמו שחקני כנף. הם מסוכנים מאוד, וקשה מאוד לשחק נגדם".

על כובש השער בהארכה, בקה בקה שעלה מהספסל בדקה ה-105, אמר המאמן: "הגענו לחמישה או שישה מצבים טובים במשחק, אבל אני שמח שהוא נכנס. הוא הבקיע שער אדיר, אבל יש לו המון שערים כאלה באימונים ואנחנו לא הופתענו שהכדור נכנס" .

בתקשורת הצרפתית שוב התרשמו לטובה מדניאל פרץ, שבלט גם במשחק הראשון. בדיווחים מקומיים על המשחק הוזכר ש"פרץ נראה נהדר, וגרם לשחקני ניס לעבוד קשה כדי לכבוש". ב"יורוספורט" צרפת ציינו ש"מכבי תל אביב שיחקה עם המון אומץ, אבל המזל היה בצד של ניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully