וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ: "לעוף משער כזה? אולי זה סימן מאלוהים"

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 0:44

שוער מכבי תל אביב סיכם את ההדחה הכואבת: "זה יחזק אותנו להבא". איביץ': "היינו קרובים מאוד, בסופו של דבר האיכות שלהם עשתה את ההבדל"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

כמה שזה היה קרוב, ככה מתסכל: מכבי תל אביב הודחה הערב (חמישי) מאירופה אחרי הפסד 2:0 בהארכה לניס ו-2:1 בסיכום המשחקים אחרי ה-0:1 המתוק והמרשים בבלומפילד. אחרי שהפתיעה במשחק הבית שלה, הקבוצה של איביץ' נראתה טוב גם בצרפת מול אחת הקבוצות הבכירות בקונפרנס ליג. אלא שבדקה ה-36 קלוד מוריס כבש לצרפתים שער עם הרבה מזל ושלח את המשחק להארכה. הצהובים נהנו מיתרון מספרי אחרי שגואירי הורחק בדקה ה-100. מכבי תל אביב ניסתה לנצל את זה ואוסקר גלוך מצא את המשקוף בבעיטה אדירה ומהלך אישי, אלא ששבע דקות לסיום בקה בקה המחליף של הצרפתים כבש שער מרהיב עם פצצה אל בין החיבורים ושלח אותם לשלב הבתים על חשבון הצהובים, שכעת יוכלו להתרכז במאבק האליפות ואולי לנצל את זה שמכבי חיפה תהיה עסוקה במשחקים שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול שחקן ניס קלווין סטנגס. Valery HACHE / AFP, GettyImages
כמה קרוב, ככה כואב. יובאנוביץ' הערב/GettyImages, Valery HACHE / AFP

המאמן ולאדן איביץ' הודה: "ברור שאני מאוכזב כי נותרנו מחוץ לקונפרנס ליג. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד עם הרבה שחקנים איכותיים, ובסופו של דבר האיכות שלהם עשתה את ההבדל. ניסינו לשחק ולכבוש, בעיקר כשהיינו עם שחקן יותר. פגענו במשקוף והכדור לא נכנס, הם פגעו בקורה ומשם הכדור כן נכנס. גול יפה מאוד ומגיעות להם ברכות. מגיעות מחמאות גם לשחקנים שלי כי הם עבדו קשה מאוד בשני המשחקים. היינו קרובים מאוד להגיע לשלב הבתים ולעבור קבוצה איכותית מאוד. אנחנו צריכים לחשוב על הליגה".

דניאל פרץ שוער הצהובים אמר בסיום: "מאוד מבאס, הרגשנו שאנחנו חזק מאוד במשחק. הגענו למצבים ושלטנו בקצב, לספוג שער כזה, אולי זה מאלוהים, מסתכלים קדימה. ניס קבוצה סופר איכותית, הקבוצה הכי טובה שיכולנו לקבל בהגרלה. אנחנו עשינו את המשחק קשה עבורם, גאה בכל השחקנים, באוהדים, כולם נתנו את ה-200%. אין מה לעשות. זה יחזק אותנו להבא. אנחנו האמנו מהרגע הראשון, גם כשספגנו האמנו, עד השנייה האחרונה. לצערנו זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully