וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס "שמחה להגיע לישראל", בנפיקה שיבחה: "חיפה כיכבה במוקדמות"

נדבד מרוצה מהמפגש מול הירוקים אחרי ביטול משחק הידידות נגד אתלטיקו, נשיא פ.ס.ז': "רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר"

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

במכבי חיפה כבר סופרים לאחור לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות ליגת האלופות. אחרי שאת המשחקים ב-2002/3 היא אירחה בקפריסין ואת המשחקים ב-2009/10 באצטדיון רמת גן, הפעם האלופה תארח לראשונה את משחקי שלב הבתים של המפעל היוקרתי במגרשה הביתי.

הירוקים הוגרלו לבית ח', יחד עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה, ושלוש היריבות החדשות כבר הגיבו לתוצאות ההגרלה ולמפגש מול קבוצתו של ברק בכר.

סגן נשיא יובנטוס פאבל נדבד, הגרלת ליגת האלופות. OZAN KOSE/AFP, GettyImages
"יובנטוס שמחה להגיע לישראל". נדבד/GettyImages, OZAN KOSE/AFP

נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי אמר על ההגרלה: "זו הליגה הטובה בעולם ואנחנו גאים להיות חלק ממנה. משהו השתנה במועדון שלנו, רק התחלנו. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, נצטרך להתכונן היטב וחשוב שנישאר רגועים וממוקדים. ניתן את המקסימום בכל משחק, אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר, כמובן שהמטרה שלנו היא להגיע לגמר".

בדומה לקמפיין הקודם שלה באלופות, גם הפעם מכבי חיפה תפגוש את יובנטוס. סגן הנשיא ושחקן העבר של הביאנקונרי, פאבל נדבד, התייחס לתוצאות ההגרלה: "בליגת האלופות אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו. נגד פ.ס.ז' מצפה לנו אתגר כפול, אבל גם המפגשים מול בנפיקה ומכבי חיפה לא יהיו קלים. שמחים להגיע לישראל אחרי שלא היינו יכולים להגיע למשחק הידידות נגד אתלטיקו מדריד. צריכים להיות ממוקדים ולבוא עם אותה נחישות לכל המשחקים, מצפים לנו אתגרים רבים".

שחקן העבר סימאו סברוסה, המשמש כיום כחבר הנהלה בבנפיקה, החמיא למכבי חיפה: "כולם מכירים את יובנטוס, פריז סן ז'רמן מלאה בכוכבים. מי שלא יודע, מכבי חיפה היא אלופת ישראל. ממש כמונו, היא הייתה מוצלחת מאוד בסיבובי המוקדמות. יהיה בית קשה, אבל המטרה שלנו היא תמיד לעבור. זה בית ברמה גבוהה מאוד ומצפים לנו שישה משחקים מעניינים. ננסה לעשות המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully