וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייד בולדווין: "לדיוויד בלאט חלק ענק בהגעה שלי למכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 21:33

שחקנה החדש של מכבי תל אביב נחת בארץ: "ההחלטה להגיע לכאן היתה קלה, זו הזדמנות טובה עבורי להראות את הכישרון שלי"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

שחקנה החדש של מכבי תל אביב ווייד בולדווין נחת הערב (חמישי) בארץ והתקבל על ידי אוהדים רבים. "זו היתה החלטה קלה", אמר על הבחירה בצהובים. "הסגל שהורכב עוד לפני שהחתימו אותי היה מאוד מבטיח וזו הזדמנות טובה עבורי להראות את הכשרון שלי ולזכות בשלושה תארים השנה".

כשנשאל מה צפויה להיות החוזקה של מכבי תל אביב בעונה הקרובה, השיב: "זו שאלה מצוינת ואני חושב שאין לה תשובה אחת. יש שחקנים מוכשרים ויש כשרון בכל עמדה, זה עניין של כימיה וכרטיס הביקור שלנו יהיה כמה טוב נשחק בהגנה. נראה שכמעט בכל קבוצה שהייתי בה היה חשוב לנצח כל משחק. המנטליות שצריכים להגיע איתה בכל עונה היא שכל משחק חשוב ושצריך לקחת את זה כמשחק אחד בכל פעם. וכשמגיע חודש יוני, הקבוצה צריכה להציג את הגירסה הכי טובה של עצמה".

"הייתה לי עונה די סולידית בשנה שעברה והייתה לי עונה נהדרת בבאיירן", הזכיר הגארד. "אני מנסה להמשיך את זה עם זכיה בשלושה תארים השנה - בגביע המדינה, בליגה הישראלית וביורוליג. בזה נתמקד השנה". כשנשאל על חלקו של דייויד בלאט בהבאתו למכבי, השיב בולדווין: "ענק. הקשר בינינו בתחילת הדרך באולימפיאקוס היה הכי קשה שרק אפשר. הוא עזב אחרי משחק אחד והעונה הנוראית שהייתה לי בשנה הראשונה שלי באירופה הביאה לכך ששלוש שנים לאחר מכן הייתה לי את ההזדמנות לתת לקשר בינינו שלנו הזדמנות שניה. אני חושב שאנחנו חיייבים את זה לעצמנו כדי שזה יעבוד הפעם ואני יודע שזה יעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully