וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשליטת ריאל מדריד: בנזמה נבחר לשחקן השנה, אנצ'לוטי המאמן

החלוץ זכה בתואר של אופ"א לראשונה בקריירה, המאמן שהוביל את הבלאנקוס לזכייה באליפות וגביע אירופה זכה לכבוד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.8/ספורט1

במקביל להגרלת ליגת האלופות, באופ"א מחלקים הערב (חמישי) גם את תארי המצטיינים לעונת 2021/22 שחלפה. במוקד, קארים בנזמה זכה בתואר שחקן השנה וקרלו אנצ'לוטי למאמן השנה.

העונה שעברה הייתה הטובה ביותר בקריירה של קארים בנזמה, בעיקר מבחינה אישית אך גם בצד הקבוצתי. בפעם השנייה בלבד במילניום הנוכחי הצליחה ריאל לזכות גם בליגת האלופות וגם באליפות ספרד, כאשר החלוץ הצרפתי בלט מעל כולם כשהבקיע 44 שערים ובישל 15 נוספים ב-46 משחקים בכל המסגרות. פרט לליגת האלופות, בנזמה זכה בעוד תואר של אופ"א בעונה שעברה - ליגת האומות עם נבחרת צרפת. זו כמובן הזכייה הראשונה בקריירה של בנזמה בתואר, שכעת מוגדר גם כמועמד המוביל לזכות לראשונה בחייו בכדור הזהב.

זו הפעם השלישית בלבד בה אופ"א מחלקת את פרס מאמן השנה, ולאחר שלא נכלל בעשירייה המובילה בשנתיים האחרונות, קרלו אנצ'לוטי שב לקדמת הבמה וזכה בתואר. האיטלקי שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות הפך לראשון אי פעם שזוכה בארבעה גביעי אירופה כמאמן. אחרי שלא זכה באליפות המקומית בקדנציה הקודמת במדריד, אנצ'לוטי הוסיף לרזומה שלו אליפות ספרד ראשונה בקריירה ובכך הפך למאמן הראשון שזוכה באליפות בכל חמשת הליגות הגדולות. מאמנה של ריאל מדריד הקדים את סגנו, יורגן קלופ מליברפול, ואת אלוף אנגליה עם מנצ'סטר סיטי - פפ גווארדיולה.

שחקן השנה בעולם קארים בנזמה. OZAN KOSE / AFP, GettyImages
בשליטת ריאל מדריד. בנזמה/GettyImages, OZAN KOSE / AFP
קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מאמן השנה. אנצ'לוטי/רויטרס

בתחילת הטקס, כמדי שנה, נשיא אופ"א אלסכנדר צ'פרין העניק את אות הנשיא למאמן העבר של מילאן ונבחרת איטליה, אריגו סאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully