וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה נרגש לאחר ההגרלה: "שלושת השחקנים הטובים בעולם יגיעו לכאן"

25.8.2022 / 20:47

בכר, אלברמן וחזיזה הגיבו מיד אחרי הגרלת ליגת האלופות, בה התבשרו הירוקים כי פ.ס.ז', יובנטוס ובנפיקה יגיעו לישראל. המאמן: "כיך לקבל מחמאות, צריך להוריד את השחקנים לקרקע". אצילי כבר ביקש את החולצות של מסי וניימאר

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

אחרי 48 שעות מתוחות מאז אותו לילה חלומי בבלגרד, במכבי חיפה סוף סוף גילו הערב (חמישי) מי יהיו שלוש היריבות שיגיעו לישראל במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות ויהפכו את החורף של החיפאים לחם במיוחד. לאחר שהוגרלו לבית עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה, הירוקים קיימו מסיבת עיתונאים בה משתתפים מאמן הקבוצה ברק בכר, הכוכב דולב חזיזה והמנהל המקצועי גל אלברמן.

המאמן ברק בכר אמר: "פחות התרגשתי מהשחקנים. כל הקבוצות חזקות וצריכים לעשות הכל כדי להיות תחרותיים ולהביא נקודות. לא פחות חשוב מזה להתכונן למשחק מול מכבי נתניה בשבת, הגענו לאן שהגענו בזכות הליגה. היא מאוד קשה, יותר מבשנה שעברה, התפקיד שלי הוא לעשות הכל כדי להוריד את השחקנים לקרקע כי קרה פה משהו לא רגיל. המטרה היא לחשוב איך נעזרים בטירוף של הקהל. צריכה להיות תחושת גאווה לאומית, קיבלתי המון פרגונים מהמון קבוצות וזה כיף גדול. הגענו בזכות הכדורגל, האמונה והמערכת שהתגייסה למעמדים האלה בצורה הכי טובה".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הדבר האמיתי מתחיל. בכר/מאור אלקסלסי

על המחאמות שהופנו אליו באופן אישי: "תמיד כיף לקבל מחמאות, עובדים קשה בשביל זה. כשמדברים על מאמן צריך לדבר על מי שמסביבו ולידו. השחקנים הם אלה שעולים על המגרש, אבל זה הכל מתחיל מסביב. תמיד חושבים להתחזק ולעבות את הסגל. הולכים לשחק ברצף בשתי מסגרות מאוד קשות. עם הסגל שיש לנו נוכל להתמודד חזק על האליפות".

עוד אמר בכר: "אנחנו רוצים להמשיך בכושר הזה בשבת. יש גם את עניין המונדיאל, זה כן יכול לעשות לנו טוב. בגלל זה רוצים לתת גז ולהתחיל טוב את הליגה, לשרוד עד נובמבר ואז זה כמו הכנה לעונה חדשה".

דולב חזיזה: "מגיעים לכאן שלושת השחקנים הטובים בעולם, זה חלום שמתגשם. אמרתי גם לפני ההגרלה, עם האווירה בחיפה יצטרכו להקיא דם. זה 11 מול 11 וכולם יתנו את המקסימום כדי לעשות תוצאות טובות. זאת הבמה הכי גדולה בעולם, החלום של כל שחקן הוא להגיע למועדונים הגדולים בעולם. עכשיו אנחנו בין ה-32".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
מחכה לשחקנים הטובים בעולם. חזיזה/מאור אלקסלסי

המנהל המקצועי גל אברמן הוסיף: "התמזל מזלי בתחילת דרכי לפגוש אדם ואיש מקצוע כמו בכר, זו זכות גדולה לפתוח את הקריירה השנייה שלי לצידו".

אלברמן התייחס גם לסוגיית הרכש ואמר: "בענף הזה חייבים להיערך מראש להרבה דברים, גם להגיב לדברים בזמן מאוד קצר. עם כל זה שאתה נערך ומשתדל להכיר את השווקים, אתה עדיין נתקל בקשיים.

על סעיף השחרור של בוגדן פלאניץ': "המו"מ עם פלאניץ' היה ארוך, מורכב ומלא בקצוות לא סגורים, בעיקר בגלל סיטואציה שהתרחשה בקבוצתו הקודמת סטיאווה בוקרשט. סיכון גדול היה כרוך בהבאה שלו, זה לא משהו שהיה ניתן למנוע".

שחקני מכבי חיפה כבר הגיבו להגרלה המסקרנת, ובעיקר לעובדה שפ.ס.ז' תגיע למפגש מול הירוקים. דולב חזיזה כבר מחכה לראות בקרוב את ניימאר, בעוד עומר אצילי ביקש מראש שהכוכב הברזילאי וליאונל מסי יחליפו איתם חולצות.

הסטורי של דולב חזיזה. מתוך האינסטגרם של דולב חזיזה, אתר רשמי
חזיזה מחכה לניימאר/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של דולב חזיזה
הסטורי של עומר אצילי. מתווך האינסטגרם של עומר אצילי, אתר רשמי
אצילי כבר מבקש את החולצות של מסי וניימאר/אתר רשמי, מתווך האינסטגרם של עומר אצילי
הסטורי של צ'ארון שרי. מתוך האינסטגרם של צ'ארון שרי, אתר רשמי
שרי נרגש/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של צ'ארון שרי
הסטורי של מאור לוי. מתוך האינסטגרם של מאור לוי, אתר רשמי
מאור לוי סופר את הדקות/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של מאור לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully