וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר החדש של הפועל תל אביב: "קובי אמר לי - 'יש סיבה שאתה פה'"

קסבייר מנפורד וכריס הורטון, שהצטרפו לאדומים הקיץ, ערכו ריאיון לאתר הרשמי. הסנטר סיפר על טראומת הילדות בבייסבול

שחקני הפועל תל אביב, קסבייר מנפורד וכריס הורטון, בריאיון לאתר הרשמי/הפועל תל אביב, האתר הרשמי

צמד הזרים שהצטרפו הקיץ להפועל תל אביב, קסבייר מנפורד וכריס הורטון, ערכו היום (חמישי) ריאיון ראשון לאתר הרשמי של האדומים ובו כל אחד מהם סיפר על הרקע האישי והמקצועי שלו ועל המטרות לעונה הקרובה, בה דני פרנקו ושחקניו ישתתפו גם ביורוקאפ אחרי שנים רבות בהן המועדון לא נטל חלק במסגרת אירופית.

מנפורד, שבמהלך הקריירה שיחק בממפיס גריזליס מה-NBA, סיפר: "זו הייתה חוויה מדהימה. להגיע לשם ולשחק נגד שחקנים שהסתכלתי עליהם בהערצה מוחלטת, זה שינה לי את החיים. הייתה לי הזכות לשחק נגד קובי בריאנט והייתי בקבוצה עם וינס קרטר. במשחק נגד קובי התרגשתי מאוד, איבדתי קצת פוקוס ומצד אחד הוא ניצל את זה על המגרש, אבל מצד שני גם דאג לזרוק לי מילות עידוד ואמר לי 'פשוט תהיה אתה ותשחק את המשחק שלך. יש סיבה לזה שאתה פה'".

באשר למה שמצפה להפועל תל אביב העונה, אמר הגארד: "המטרה המרכזית שלי היא כמובן לנצח כמה שיותר משחקים. אעשה מה שהמאמן יבקש ומה שהקבוצה תצטרך ממני. אני רוצה לעזור לחברים שלי לקבוצה להיות מעורבים ולהלהיב את הקהל, ראיתי סרטונים של האוהדים ואת התשוקה שלהם לקבוצה. אין לי ספק שזה ידחוף אותנו לכיוונים טובים. העומס? המפתח יהיה לשחק ביחד ולעשות הגנה חזקה. יש הרבה כישרון בליגה ובטח ביורוקאפ, אז נהיה חייבים להשקיע מאמץ בזה. אני מאוד בטוח לגבי ההתקפה שלנו, יש לנו הרבה אופציות".

קסבייר מנפורד במדי סאות' איסט מלבורן. Daniel Pockett, GettyImages
קיבל עצה מקובי. קסבייר מנפורד/GettyImages, Daniel Pockett

הורטון, שהגיע לאדומים אחרי שנכלל בחמישיית העונה בליגה הצרפתית בעונה שעברה, נזכר: "שיחקתי בייסבול כשהייתי בן שש או שבע, החלטתי לסיים כי יום אחד חבר שלי לקבוצה חטף כדור בפנים והתחיל לבכות כשהוא מלא בדם. זו הייתה טראומה".

הסנטר הוסיף: "אני מביא אתלטיות ורוצה לנצח בכל מחיר. התפקיד שלי השתנה בקבוצות שונות לאורך הקריירה שלי, אני יודע להתאים את עצמי טוב לסיטואציות שונות. אני מאוד מתרגש לקראת המפגש הראשון עם הקהל של הפועל, זה חד משמעית הקהל הכי מטורף שאשחק עבורו. לא חוויתי קהלים גדולים כאלה. ראיתי המון סרטונים שלהם, עם השלטים והדגלים, ואמרתי לעצמי 'זה נראה כמו מקום שכיף לשחק בו'. זה מטורף שכל המנויים נמכרו ואני לא יכול לחכות לפגוש את כולם ולשמוע את התופים והשירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully