וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות לנבחרת ספרד: סרחיו יוי יחמיץ את אליפות אירופה

הגארד הוותיק סובל מפציעת שריר ולא יוכל לשחק בטורניר שייפתח בשבוע הבא: "מודים לו על המחויבות והמקצוענות". גאסול חיזק

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.8/ספורט1

סרחיו יוי, אחד הקפטנים של נבחרת ספרד, נטש את ההכנות לאליפות אירופה שתיפתח בשבוע הבא ולא יוכל ליטול חלק בטורניר, זאת בעקבות פציעת שריר. הגארד הוותיק הרגיש כאבים במהלך המשחק נגד איסלנד במסגרת מוקדמות אליפות העולם אמש (רביעי), בו ניצחה נבחרתו 57:87 כשיוי שותף לפחות משלוש דקות.

"האיגוד מבקש להודות לסרחיו יוי על מחויבותו ומקצוענותו, ולאחל לו החלמה מהירה ופתיחת עונה מוצלחת עם קבוצתו", נמסר בהודעה מטעם נבחרת ספרד, שם הבהירו כי הפציעה ממנה סובל השחקן אינה חמורה, אך כן כזו שתמנע ממנו להיכלל בין 12 השחקנים שיטוסו לגאורגיה בשבוע הבא. כדורסלן העבר האגדי של ספרד, פאו גאסול, הגיב להודעה הרשמית וחיזק את יוי באיחולי החלמה מהירה.

החדשות על יוי הגיעו שעות ספורות אחרי שנודע כי יריבתה של נבחרת ספרד, גאורגיה המארחת של בית א', איבדה את כוכבה טורניקה שנגליה בשל פציעה בכתף שספג הפורוורד במשחק נגד הולנד אמש. עבור אלופת העולם ומאמנה סרג'יו סקאריולו מדובר ללא ספק במכה לא פשוטה, שכן יוי היה אמור להיות מהנציגים הבודדים בסגל הנוכחי מדור הזהב של הכדורסל הספרדי. חוץ ממנו, "לה רוחה" תחסר גם את ריקי רוביו, סרחיו רודריגס, סנטי אלדאמה, אלכס אברינס, ויקטור קלאבר וקרלוס אלוסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully