וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיפה פריצה דחה הצעה בגובה 700 אלף יורו מסוצ'י הרוסית

25.8.2022 / 10:28

לוואלה! ספורט נודע שהחלוץ הקרואטי של מכבי תל אביב סירב להצעה מפתה. הצהובים אופטימיים לקראת הגומלין הערב בניס (21:00, ספורט1)

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

שבוע אחרי שמכבי תל אביב הפתיעה בביתה את ניס כאשר ניצחה 0:1 משער של סטיפה פריצה, הערב ייערך הגומלין בצרפת (21:00, ספורט1). הצהובים מודעים לכך שלזכותם יתרון מינימלי בלבד, אולם התחושה היא אופטימית ובקרב השחקנים והצוות המקצועי וישנה האמונה שביכולתם להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג שנה שנייה ברציפות.

ניצחון במשחק הערב יעניק לצהובים גם נקודות דירוג חשובות בדירוג הקבוצות של אופ"א ובנוסף יוביל למענק מענק כספי על העפלה לשלב הבתים בסך 3.14 מיליון יורו, סכום שייתווסף למיליון יורו שהקבוצה כבר הבטיחה לעצמה עד כה.

סטיפה פריצה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מעדיף את מכבי תל אביב. סטיפה פריצה/אריאל שלום

המאמן ולאדן איביץ' יחזיר את מרבית השחקנים שקיבלו מנוחה במשחק הליגה הראשון וביניהם ערן זהבי, ניר ביטון, גבי קניקובסקי ויוריס ואן אובריים, אך יערוך שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בבלומפילד במשחק הראשון נגד הצרפתים, כאשר אופיר דוידזאדה ודן גלזר צפויים לפתוח במקום מתן חוזז ואייל גולסה.

שחקן נוסף שאמור לקבל הערב דקות משחק משמעותיות, בין אם בהרכב או כמחליף, הוא הקרואטי סטיפה פריצה שכבש את שער הניצחון במשחק הראשון. פריצה, שנמצא בכושר הבקעה טוב מאוד, כבש גם צמד מול מכבי בני ריינה בליגה ביום ראשון. לוואלה! ספורט נודע שלפני כשבוע דחה פריצה הצעה שקיבל סוכנו מסוצ'י הרוסית, שמדורגת כעת במקום השביעי בליגה שלה.

הקרואטי קיבל הצעה לחוזה בשכר שנאמד בכ-700 אלף יורו לעונה, אולם העדיף להישאר במדי הצהובים. פריצה מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, אבל בריאיון האחרון שנתן אחרי המשחק נגד בני ריינה הוא דיבר על שביעות רצונו מההישארות במכבי תל אביב ואף רמז בין השורות שישמח לקבל הצעה לשדרוג והארכת חוזהו.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully