וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סיטי סירבה להצעה גדולה על ברנרדו סילבה, עלי בבשיקטאש

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 23:25

פ.ס.ז' הציעה 70 מיליון יורו, פפ סירב מחשש שהקשר הוא ה"חוליה החסרה" שתהפוך את הצרפתים לאלופי אירופה. הקשר האנגלי הושאל לטורקים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.8/ספורט1

העברות

* סמואל אומטיטי עזב את ברצלונה ועבר בהשאלה לעונה ללצ'ה האיטלקית, שתשתתף בשכרו של הבלם. לאיטלקים אין אופציה לרכישתו.

* בשיקטאש הודיעה על צירופו של דלה עלי בהשאלה מאברטון. הקשר שהגיע לטופיז בינואר האחרון מטוטנהאם איכזב גם במדיה, וכעת ינסה לחזור למסלול בליגה הטורקית.

* החלוץ האלג'יראי איסלם סלימאני עבר לברסט. הוא נפרד מספורטינג ליסבון בסך הכל כחצי שנה אחרי שעבר אליה ללא תמורה מליון. בברסט חתם לעונה עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת.

* בריאן רודריגז האורוגוואי עזב את לוס אנג'לס FC ועבר לאמריקה המקסיקנית תמורת 6 מיליון יורו.

* לוס אנג'לס גלאקסי צירפה את הבלם בן ה-35 מרטין קאסרס שירד עם לבאנטה לליגת המשנה בספרד.

שמועות

* "מנצ'סטר סיטי סירבה להצעה של 70 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן על ברנרדו סילבה", כך דווח ב"טיימס". לפי הדיווח, פפ גווארדיולה סירב לשחרר את הפורטוגלי מחשש שהוא החולייה החסרה לה זקוקים הפריזאים כדי להפוך לאלופי אירופה.

* ב"ספורט בילד" מתעקשים שכריסטיאנו רונאלדו דוחף למעבר לבורוסיה דורטמונד וגם מוכן לקצץ משמעותית בשכרו. בינתיים, הגרמנים מכחישים שזו אפשרות שנמצאת על הפרק.

* מנצ'סטר יונייטד עדיין לא פנתה רשמית לאייאקס עם הצעה חדשה על אנטוני הברזילאי, שעל פי הדיווחים תוגש בקרוב ושווייה יהיה כ-94 מיליון יורו.

* אחרי שנחשף כי אלכסנדר איסק בדרכו לניוקסל תמורת 70 מיליון יורו, מתברר כי שחקן ההתקפה השבדי כבר באנגליה לקראת השלמת המעבר מריאל סוסיאדד.

* מי שעשוי להיות מושפע מהחתמת איסק בניוקאסל הוא ז'ואאו פדרו, שחקן ווטפורד שהמגפייז סיכמו על רכישתו תמורת 25 מיליון ליש"ט. כעת ייתכן שבניוקאסל יחליטו לוותר עליו, וכך תיסלל דרכו לאברטון.

* ארקדיוש מיליק בדרך ליובנטוס. הגברת הזקנה בחרה לצרף את החלוץ הפולני שיגיע בהשאלה ממארסיי. הביאנקונרי ישלמו 2 מיליון יורו עבורו ותהיה להם אופציה לרכוש אותו תמורת 8 מיליון יור ונוספים.

* טרבו צ'אלובה מבוקש מאוד בלייפציג ובאינטר, אבל צ'לסי מסרבת לשחררו עד אשר תצרף בלם נוסף לסגל. הבלוז מקווים שלסטר סיטי תשחרר בסופו של דבר את ווסלי פופאנה, שמתאמן עם קבוצת המילואים ולאחרונה פורסם כי גם הצעה בסך 83 מיליון יורו לא שכנעה את ראשי השועלים.

* בגרמניה פורסם כי לסטר סיטי מבינה שלא סביר שווסלי פופאנה יישאר ועל הכוונת סומן אדמונד טפסובה, בלם באייר לברקוזן ונבחרת בורקינה פאסו.

* מנצ'סטר יונייטד מודאגת מיכולתו של דויד דה חאה ופנתה רשמית לניוקאסל בניסיון לצרף את מרטין דוברבקה, שירד לספסל בעקבות צירופו של ניק פופ הקיץ. מי שלא יצטרף לשדים האדומים הוא קווין טראפ, שוער איינטרכט פרנקפורט שהודיע רשמית כי סירב להצעה מיונייטד.

  • עוד באותו נושא:
  • דלה עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully