וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה - גרסת אח קטן של דונצ'יץ'": פינלנד מתכוננת לנבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 23:08

מיקו לרקאס מהצוות המקצועי של הפינים ניתח את היריבה במוקדמות המונדובאסקט (ה', 18:30): "הופתעתי מהמהירות של ישראל, בלאט המנוע"

פלייר ים מדר ודני אבדיה שרים אייל גולן באימון נבחרת ישראל/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

שמונה ימים לפני שתפגוש אותה שוב ביורובאסקט, תתארח מחר (חמישי, 18:30) נבחרת ישראל אצל פינלנד במסגרת מוקדמות אליפות העולם. היריבה, כך נראה, התכוננה היטב למפגש ומיקו לרקאס, מהצוות המקצועי, שפך קצת אור על החבורה הישראלית, בה צפה מקרוב בניצחון 96:104 על גיאורגיה.

"אפילו שידעתי את המהירות של ישראל, הופתעתי כמה מהר הם תקפו את הסל", אמר. "זה היה מדהים לראות. ישראל מנסה לשחק בסגנון דומה לשלנו, להעביר את הכדור לשחקנים בתנועה. נצטרך להיות עירניים, חכמים, לדעת איך להגן. המפתח הוא לנסות לגרום להם לשחק כדורסל סטטי".

לאחר מכן התייחס לרקאס לשחקני המפתח של ישראל - בראשם כמובן דני אבדיה: "הוא שחקן מגוון מאוד, כמו מין גירסת "אח קטן" של לוקה דונצ'יץ', לא כשחקן כל כך דומיננטי עם הכדור, אלא כשחקן אירופאי גבוה שיכול להשתמש בחסימה, ללכת מתחת לסל ולזרוק מרחוק. הוא מגוון מאוד".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. אודי ציטיאט
איש המפתח, כמובן. אבדיה/אודי ציטיאט

על תמיר בלאט אמר: "הוא המנוע של הנבחרת, שחקן פיק אנד רול טוב מאוד, מוסר מצוין. עושה את הנקודות שלו בעיקר מחוץ לקשת ומהעונשין".

לבסוף, על ים מדר אמר לרקאס: "חברו של אבדיה מהנבחרות הצעירות, גארד בעמדות 1-2 שישחק ביורוליג בעונה הבאה. הוא משחק מהר מאוד, שומר טוב, מתקיף את הסל, קרנו עלה בנבחרת בקיץ הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully