וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מתכנן שני שינויים בהרכב, ייני: "מגיעים עם אומץ"

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 21:18

דוידזאדה וגלזר צפויים לפתוח במכבי תל אביב, לצד זהבי, ניר ביטון וקניקובסקי. הקפטן נשמע אופטימי לפני הגומלין נגד ניס (חמישי, 21:00, ספורט1), אך גם פאבר מנגד: "אם נשחק כמו בישראל, נעבור". ניקולא פפה סיכם, אך כמובן לא יתלבש

תקציר: מכבי תל אביב - ניס 0:1/ספורט1

כשהיא ביתרון 0:1 מעודד מהמשחק הראשון בבלומפילד, מכבי תל אביב תנסה להשלים מחר (חמישי, 21:00, ספורט1) הדחה די סנסציונית של ניס הצרפתית בדרך לשלב הבתים בקונפרנס ליג.

המאמן ולאדן איביץ' יחזיר להרכב את ערן זהבי, ניר ביטון וגבי קניקובסקי, שקיבלו מנוחה במשחק הליגה נגד בני ריינה בראשון. בלי קשר לכך, איביץ' מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו במשחק הראשון נגד הצרפתים. אופיר דוידזאדה מועמד לפתוח באגף שמאל על חשבון מתן חוזז, ודן גלזר שהיה מורחק במשחק הראשון יפתח בקישור האחורי במקומו של אייל גולסה, שככל הנראה ימתין להזדמנות מהספסל. דור פרץ, שקיבל דקות ראשונות במדי הקבוצה במשחק נגד ריינה, ייכלל מחר בסגל וייתכן שיקבל דקות גם במסגרת האירופית.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

ולאדן איביץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"הסיכויים - 50:50". איביץ'/אריאל שלום

"אנחנו יודעים נגד מי אנחנו משחקים, עברנו משחק אחד ומחר יהיה השני", אמר מאמן הצהובים ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, "שתי הקבוצות שיחקו בליגה, לשתי הקבוצות יש סגלים רחבים והעניקו מנוחה לחלק מהשחקנים. ברור שאנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שאפשר, ניתן את המיטב כדי להשיג תוצאה שתעניק לנו את העלייה לשלב הבתים".

כשנשאל איך הוא רואה את סיכויי העלייה, הוסיף הסרבי: "הסיכויים הם 50:50. ניצחנו את המשחק הראשון, זה היה משחק קשה מאוד, שתי הקבוצות יצרו מצבים. ניס היו טובים יותר במחצית הראשונה ויצרו הזדמנויות טובות. במחצית השנייה היינו טובים יותר, כבשנו ואולי היינו יכולים לכבוש שער או שניים נוספים. הכל תלוי בהרבה דברים, איך נפתח את המשחק, אם נצבור ביטחון, איך ננצל אותו, איך ננצל שטחים. הרבה דברים יהיו שונים לעומת המשחק הראשון אבל אנחנו חייבים להיות מוכנים להסתגל מהר ככל האפשר ולשחק את המשחק שלנו".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "כמובן שאנחנו מצפים למשחק קשה. היריבה איכותית מאוד, הרגשנו אותה גם במשחק הראשון .הם משחקים בבית, אנחנו מכבדים אותם מאוד, אבל מאמינים בעצמנו ומגיעים למשחק עם אומץ. יש לנו תוצאה טובה איתנו ואנחנו צריכים לעשות משחק שבו אנחנו מרוכזים וקשוחים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שרן ייני קפטן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
"מגיעים עם אומץ". שרן ייני/אודי ציטיאט

מנגד, ניס תנסה להפוך את הפיגור 1:0. לצד ההפסד המאכזב בתל אביב, השיגה הקבוצה מהריביירה שתי נקודות בלבד בשלושה מחזורים בליגה, וגם ניקולא פפה שסיכם היום לא יוכל כמובן לשחק.

"אני חושב שנעלה", אמר המאמן לוסיאן פאבר. "זו האינטואיציה שלי. היתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד בישראל, יצרנו הרבה מצבים וספגנו שער קל. היינו טובים יותר. אם נחזור על ההופעה הזו, נעלה".

כאמור, פפה סיכם בקבוצה ואמור להצטרף כמושאל, ופאבר היה רוצה לקבל חיזוק נוסף. "יש לנו עוד מספר שחקנים שאמורים להצטרף, אבל קל זה לא יהיה. קבוצות גדולות מאיתנו מתקשות לצרף שחקני חיזוק כרגע".

מאמן ניס לוסיאן פאבר. דני מרון
סוף סוף ישיג ניצחון? פאבר/דני מרון

המארחת צפויה לפתוח בהרכב חזק, כולל אמין גואירי שעלה מהספסל במשחק הראשון בבלומפילד. גם המגן הימני יוסף עטאל שלא פתח במשחק הליגה האחרון אמור לחזור ל-11.

הרכב משוער: קספר שמייכל, יוסף עטאל, ז'אן-קלר טודיבו, דאנטה, מלווין באר, קפלן תוראם, מריו למינה, ארון ראמזי, רארש איליה, אמין גואירי, אנדי דלור.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully