וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה נפרד: "קשה לעזוב כשאני מרגיש שיש לי עוד מה לתת למועדון"

השחקן סיכם את תקופתו בהפועל תל אביב בפוסט: "עוזב את הבית שלי עם הרבה רגשות מעורבים. יבוא יום ואחזיר לאוהדים על האהבה"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

אחרי שחתם לשלוש שנים בסטנדרד ליאז' ששילמה עבורו כ-1.6 מיליון יורו, אושר דוידה העלה היום (רביעי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו על מנת להיפרד מהמועדון בו גדל כשחקן ועלה לבוגרים, הפועל תל אביב.

"לפני שבע שנים הגעתי להפועל תל אביב. אמרו לי שארגיש פה כמו בבית, שהפועל זה כמו משפחה… ובאמת, אין יום שעבר שלא הרגשתי את התחושה שכל שחקן שהיה כאן מדבר עליה. היום אני עוזב את הבית שלי עם הרבה רגשות מעורבים", כתב דוידה. "מצד אחד אני מאושר מאוד להתקדם בקריירה, להגשים את החלום שלי ולחתום במועדון בסדר הגודל הזה. מנגד, קשה לי לעזוב את המועדון שנתן לי כל כך הרבה, כשאני מרגיש שיש לי עוד הרבה מה לתת לו. יבוא יום ואני מקווה שאוכל להחזיר לאוהדים המדהימים על כל האהבה שקיבלתי מכם".

שחקן הכנף בן ה-21 המשיך בתודות: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהיה שותף לדרך שלי, לשחקנים שחלקו איתי חדר הלבשה, לצוותים המקצועיים, למאמנים, לאנשים היקרים בהפועל שליוו אותי ותמכו בי תמיד, נתנו לי את המושכות ואת האפשרות להצליח. לכולכם יש חלק במעבר הזה. אבל מעל הכל, תודה להפועל תל אביב, בזכות המועדון האדיר הזה, שהייתה לי הזכות להיות חלק ממנו, אני מתקדם. לעולם לא אשכח אתכם ולנצח תהיו חלק ממני. תודה".

דוידה סיכם: "תודה לדודו דהאן, שהוא הרבה מעבר לסוכן, שעבד קשה על המעבר הזה ועשה הכל כדי שהוא ייצא לפועל. אתה מספר אחד. תודה למשפחה היקרה שלי, שתמיד דחפה אותי קדימה והאמינה בי לכל אורך הדרך. יאללה הפועל".

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully