וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתקפלות של דוראנט מוכיחה: "אין לו כוח, כבוד או ביקוש כמו שהוא חשב"

בארצות הברית חושפים את הפרטים שהובילו לפניית הפרסה של KD וברוקלין: ההצעות לא היו מספיק טובות, האיומים והאולטימטומים התבררו כלא אפקטיביים, ועכשיו לא ברור איך כולם ישימו את המשקעים בצד

קווין דוראנט וקיירי אירווינג מתאמנים יחד לקראת פתיחת המחנה של ברוקלין/מתוך טוויטר

קווין דוראנט דרש לעבור בטרייד, התנה את הישארותו בברוקלין בפיטורי המאמן והג'נרל מנג'ר - ובסופו של דבר נאלץ "להתקפל" ולחזור לנקודת ההתחלה. אבל גם אחרי שהנטס הודיעו שהם רוצים "לצעוד קדימה" עם KD, ברור שהמתיחות בשבועות האחרונים תמשיך להעיב על הקבוצה בתקופה הקרובה.

כמעט חודשיים עברו מאז בקשת הטרייד של דוראנט, אבל לאורך כל התקופה הזו אף הצעה לא הייתה אטרקטיבית מספיק. לפי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, "ברוקלין לא הייתה קרובה לסיכום על טרייד על דוראנט עם אף קבוצה, אף פעם". לטענתו, "השוק שחיכה לברוקלין ולדוראנט לא היה מה שהם חשבו בהתחלה. ההצעות לא היו מספיק טובות, וקבוצות לא מיהרו לוותר על כוכבים צעירים עבור דוראנט".

פיניקס, למשל, הוזכרה כאחת המועמדות העיקריות להנחית את דוראנט אבל לפי כתב הקבוצה ג'ון גמבדורו, "הסאנס מעולם לא היו מרוכזים בעסקה, כי היא מעולם לא הייתה קרובה. ברוקלין התעקשה שהיא מסוגלת לקבל תמורה הרבה יותר טובה ממה שהסאנס היו מוכנים להציע".

שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט. Elsa, GettyImages
שידוך כפוי. דוראנט/GettyImages, Elsa

פרשן ESPN קנדריק פרקינס, ששיחק עם דוראנט בעבר באוקלהומה סיטי, טוען שפניית הפרסה שלו מוכיחה שכוחו מוגבל - בטח ביחס לשחקן כמו לברון ג'יימס, שכבר במשך שנים מושך בחוטים כרצונו.

"ל-KD אין את הכוח, אין לו את הכבוד", אומר פרקינס. "הוא ניסה לכפות על הקבוצה להעביר אותו בטרייד - וכלום לא קרה. ניסה לגרום לפיטורי סטיב נאש ושון מארקס - וכלום לא קרה. פתאום הוא הבין שאין לו את הכוח שהוא האמין שיש לו. הוא הפנים שהוא צריך לפגוש את האנשים שלכלך עליהם עם בעלי ברוקלין, להסתכל להם בעיניים ולומר, 'בואו ננסה לפענח את זה'. האם זה אפשרי? אני לא בטוח, כי האמון כבר נשבר, אבל זו בהחלט הוכחה לכך שהקול של KD לא כל כך עוצמתי".

גם יתר הפרשנים תוהים כיצד ברוקלין תיראה כעת, אחרי הקיץ הסוער. על פניו לנטס יש סגל שאמור להתמודד על אליפות, עם שני כוכבי על בדמותם של דוראנט וקיירי אירווינג לצד כוכבי משנה ושחקנים משלימים טובים - אבל בפועל העסק לא מתחבר. "ברוקלין מנסה להריץ את הסרט לאחור - אבל כל הבסיס שלה כבר נשבר", כתב קווין אוקונור ב"דה רינגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully