וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים למדליסטים: "האליפות הכי גדולה אי פעם, נהנים מהפרגונים"

מסע"ת חגיגית נערכה לכבוד המשלחת הישראלית שחזרה עם חמש מדליות מאליפות אירופה באתלטיקה. צ'מטאי: "לא צריכה להוכיח כלום"

קבלת פנים חמה למדליסטים באליפות אירופה באתלטיקה/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: ניר חן

לאחר הופעה נהדרת באליפות אירופה באתלטיקה שנערכה במינכן, שכללה לא פחות מחמש מדליות, שבה המשלחת הישראלית לארץ. בשעה זו מכנס איגוד האתלטיקה מסיבת עיתונאים הכוללת קבלת פנים מיוחדת לספורטאים שרשמו הישגים נהדרים לאורך כל האליפות.

מדובר באליפות אירופה המוצלחת ביותר מטעם המשלחת הישראלית, שעד כה לא הצליחה לחזור עם יותר ממדליה אחת, והפעם חזרה כאמור עם חמש. המרתון הניב את מירב ההישגים, כאשר נבחרת השליחים זכתה במדליית הזהב, מארו טפרי זכה בכסף בעוד גשאו איילה זכה בארד. לונה צ'מטאי סלפטר זכתה גם היא בארד בריצת ה-10,000 מטר, כאשר את רשימת המדליסטים והמדליסטיות סוגרת חנה מיננקו עם ארד בקפיצה המשולשת.

חנה מיננקו. אודי ציטיאט
קבלת פנים חגיגית. מיננקו/אודי ציטיאט

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה, פתח את מסיבת העיתונאים: "50 שנה אחרי האסון הנוראי במינכן, הנבחרת המדהימה הזו עשתה את ההישג העצום הזה. קצר הזמן מלהזכיר את כולם. כבר ביום הראשון ידענו שמדובר באליפות הכי גדולה של ישראל אי פעם. 5 מדליות, 13 כניסות לטופ 10 באירופה. אנחנו נהנים מכל הפרגונים והפידבקים בשטח. לכן ראינו לנכון לקיים את מסיבת העיתונאים ולתת למופלאים שלצידי לשתף את התחושות".

לונה צ'מטאי-סלפטר נשאלה על ההישג וגם על הביקורות שהיו עליה עד לפני שנה: "אני לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד, אני עושה מה שאני עושה. אני שמחה שהכול הלך לי כמו שצריך".

חנה מיננקו: "אני מאושרת. מאחורי ההישג הגדול יש עבודה קשה. אני רוצה להודות למאמן שלי שמאוד האמין בי ונתן לי מוטיבציה. זה מאוד מרגש, במיוחד שזה קרה במינכן 50 שנה אחרי האירוע". על הציפיות להמשך: "ברור שאני מצפה לאולימפיאדה, אני רוצה לכוון לקפיצות מעל 15 מטר כי זה שצריך בשביל להשיג מדליה אולימפית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לונה צ'מטאי סלפטר. אודי ציטיאט
"לא צריכה להוכיח כלום לאף אחד". לונה צ'מטאי/אודי ציטיאט

מארו טפרי: "אני כל כך שמח בכל תחרות לייצג את ישראל בכבוד. אין יותר שמח ממני שהצלחנו במרתון הזה. אני רוצה להודות לכל המאמנים ששיתפו פעולה. אני רוצה להודות גם לאיגוד האתלטיקה על כל העבודה והדרך בחודשיים האחרונים. אני חושב שכל ההישג הזה הוא של כולם, ולא רק שלי או מי שזכה במדליה אישית. רוצה להודות גם לוועד האולימפי ולמכבי תל אביב. אני ממש שמח שהמרתון בישראל מתפתח".

גשאו איילה: "אני חושב שנתנו לנו שקט ולעבוד וזה עזר לנו מאוד. אני רוצה להודות למאמנים ולאיגוד האתלטיקה, לכל רצי המרתון - כל הכבוד. זה הישג גדול מאוד שלא ציפיתי לו".ע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully