וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהפועל באר שבע מפחדים, זו הסיבה שדחו את המשחק בליגה"

אקס הפועל עכו דניאל סטאנצ'ו התראיין לתקשורת הרומנית לקראת הגומלין בין הדרומיים לקראיובה: "הם מתייחסים ברצינות למשחק" (ה', 20:00, ספורט4)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.8/ספורט1

לצד החגיגות הגדולות של מכבי חיפה לאחר הבטחת העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הפועל באר שבע נערכת לקראת משחק הגומלין מול קראיובה במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הקבוצה של אליניב ברדה סיימה ב-1:1 את משחק החוץ ברומניה והעבירה את ההכרעה למשחק הגומלין שייערך בטרנר מחר (חמישי, 20:00, ספורט4). בתקשורת הרומנית מתכוננים גם הם למשחק וראיינו לקראתו את מנהלה לשעבר של הפועל עכו דניאל סטאנצ'ו.

"בהפועל באר שבע מפחדים", אמר סטאנצ'ו. "בליגה הישראלית החליטו לדחות משחקים של שלוש קבוצות המשחקות באירופה. באופן מוזר, מכבי תל אביב לא רצתה, אלא העדיפה לשחק אחרי שגברה על ניס בקונפרנס ליג. האלופה מכבי חיפה, ששיחקה בליגת האלופות מול הכוכב האדום בלגרד, דחתה גם היא משחק ליגה. באר שבע לוקחת ברצינות את המשחק".

אלדד שביט עם דניאל סטאנצ'ו הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אלדד שביט עם דניאל סטאנצ'ו הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

בתקשורת ברומניה עסקו לא מעט בעניין דחיית המשחקים גם של יריבות אחרות שמתמודדות מול קבוצות רומניות באירופה. בעלי קלוז' המוחצן ג'יג'י בקאלי הצהיר כי שתי הקבוצות הרומניות המתמודדות בקונפרנס ליג יהיו בשלב הבתים: "לא אוהב לדבר על קבוצות אחרות, אבל ממה שראיתי - שתי הרומניות יהיו בשלב הבתים".


היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully