וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הרגע הגדול בקריירה שלי", חזיזה: "רוצה בית מוות"

24.8.2022 / 0:17

מכבי חיפה חזרה מפיגור כפול ל-2:2 בבלגרד והעפילה לשלב הבתים היוקרתי, המאמן: "זה השיא של דרך שהתחלנו לפני שנתיים. הרגשה שהפכנו לקבוצה של המדינה". חזיזה בחר יריבות, גולדברג: "הגשמנו חלום"

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

מכבי חיפה חוגגת עלייה שלישית בתולדותיה לליגת האלופות. 13 שנה אחרי הפעם האחרונה שעשתה זאת, הערב (שלישי) הירוקים עלו כמעט כנגד כל הסיכויים: הם כבר נקלעו לפיגור כפול בבלגרד מול הכוכב האדום, אבל לעיני 55 אלף אוהדים סרבים משולהבים הצליחה אלופת ישראל לחזור מפיגור כפול, למרות שעוד החמיצה פנדל ב-2:0, ולישראל יש נציגה ראשונה בשלב הבתים היוקרתי מאז 2015/16.

המאמן ברק בכר, שעבורו זו העפלה ראשונה לליגת האלופות, היה נרגש בסיום ואמר: "זו הפעם הראשונה שאין לי מילים, אני אפילו לא יכול לבטא את מה שקורה לי מרוב שמחה והתרגשות. זה היה חתיכת משחק, חזרנו אולי ממצב בלתי אפשרי כי פיגרנו מול קבוצה עוצמתית עם קהל שאי אפשר להתכונן לאווירה כזו. אין דבר שמשתווה למה שהיה פה היום. שיחקנו בצורה בוגרת ואחראית בחצי השני וסיימנו בצורה מתוקה - אם יש מגיע בכדורגל, אז מגיע לכל אחד אצלנו במועדון וגם לתושבי מדינת ישראל והאוהדים שלנו".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עלייה לליגת האלופות. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עלייה שלישית בתולדותיה. מכבי חיפה חוגגת בבלגרד/GettyImages, Srdjan Stevanovic

על השוויון בתוספת הזמן: "עמדנו טוב מבחינה טקטית, אבל שילמנו על טעויות שעשינו. הכי קל לדבר, קשה מאוד לתאר את העוצמה של הכוכב ושל הקהל שלה ולצערי עשינו טעויות ונפלנו, אבל במחצית דיברנו על זה שאנחנו הולכים להיות מכבי חיפה ומהשנייה הראשונה שלטנו ועלינו בצדק".

מדוע שרי לא בעט פנדל: "יש לנו שניים או שלושה בועטים שצריכים להחליט בהם. גם דולב בועט טוב פנדלים. אם זה היה בסדר מצדי שהוא בעט? עכשיו הכל בסדר (צוחק). אנחנו לא מחפשים להאשים, אנחנו גם תומכים בשחקן שלקח אחריות במצב כזה וקורה שמחטיאים. הראינו העונה אופי בהמון משחקים והיום זה היה הכי בולט, כי למרות פיגור כפול והחמצת פנדל חזרנו כמו גדולים".

על מה הם דיברו במחצית: "שוחחנו על כך שאנחנו יכולים לחזור ושהשער של סונדגרן יעזור לנו. לחצנו, תקפנו והחמצנו במחצית השנייה, הרגשנו שזה בורח לנו כי באמת הגיע לנו - אבל הצדק נעשה בסוף".

את מי הוא רוצה בהגרלת ליגת האלופות שתיערך ביום חמישי ב-19:00: "יש כל כך הרבה קבוצות חזקות, טובות ומעניינות...אנחנו רוצים הגרלה אטרקטיבית בשביל הקהל בישראל".

על עלייתו הראשונה לליגת האלופות, חמש שנים אחרי שלא עבר את הפלייאוף עם הפועל באר שבע: "הייתה לי צלקת מהמשחק נגד מאריבור והיום היא הגלידה".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "עשינו פה משהו גדול, צריך עוד לעכל את זה. סוג של הפכנו להיות הקבוצה של המדינה, אני מרגיש את התמיכה מכל מקום ומכל הקבוצות. אין פה שאלה בכלל, זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. לא רק ההעפלה, אלא הדרך שעשינו. שיחקנו בצורה כזאת אמיצה, אני כל כך גאה בשחקנים. זו דרך שהתחלנו לפני שנתיים והיום הגענו לשיא שלה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי חיפה חוגגים עלייה לליגת האלופות. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"אמרנו לעצמנו שעלינו להיות אמיצים ולא משנה אם נעשה את זה בצורה מכוערת"/GettyImages, Srdjan Stevanovic

דולב חזיזה, שהחמיץ את הפנדל במחצית הראשונה, הוסיף: "הייתה לנו דרך קשה מאוד, קיבלנו קבוצות קשות והיום שיחקנו נגד קבוצה עם קהל מטורף. אמרתי לעומר (אצילי) לפני המשחק שהוא יעלה מהספסל ויהיה אחראי לשער האחרון, אז אני מאוד שמח בשבילו כי הוא עבר תקופה לא קלה והוא בסוף זה שהעלה אותנו. אני עובד קשה מתחילת השנה ומאוד רציתי להגיע לליגת האלופות, לא ישנתי בלילה כמו שצריך, חלמתי על זה כמו משוגע ובשבילי להגיע לשלב הבתים זה לא חלום שהתגשם אפילו - גם בחלומות לא היה נראה לי הגיוני שאשחק בליגת האלופות. האמנתי בעצמי גם כששיחקתי בלאומית, המשפחה תומכת בי ואני רוצה לפרגן לאשתי ולהודות לכל הצוות על עבודת הכנה נפלאה. זה בית משוגעים פה וגם הדשא קשה, זה מטורף".

על האווירה במגרש: "לא שמענו את עצמנו, הלך לי הקול, אבל לפעמים גם להסתכל אחד לשני בעיניים זה מספיק. ידענו שנעלה ולא משנה מה יהיה. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים אחרי שירד הלחץ מפתיחת המשחק - יכול להיות שהלחץ גרם לנו לאבד את זה, אבל ברק סידר אותנו בהפסקה וידענו שלשחק כדורגל זה מה שהביא אותנו לפה וגם ייקח אותנו לשלב הבא. אמרנו לעצמנו שעלינו להיות אמיצים ולא משנה אם נעשה את זה בצורה מכוערת, אנחנו צריכים לעלות שלב ואני חושב שמגיע לנו".

לסיום אמר חזיזה: "אני רוצה בית מוות, לקבל את פריז סן ז'רמן, ליברפול ודורטמונד אולי. רוצה שמסי וניימאר יחזרו לישראל".

המגן דניאל סונדגרן, מי שהבקיע את השער הראשון והיקר: "זה חלום שהתגשם. נכון שהיו לי טעויות במשחק, אבל כולם טועים, גם הבקעתי שער עם הרבה מזל והכי חשוב שעלינו לליגת האלופות. אנחנו רוצים לפגוש את הקבוצות הכי גדולות שיש. לא משנה אם זו ברצלונה או כל קבוצה אחרת. כעת אנחנו רק רוצים לחגוג, כבר הלילה נחגוג כי הגשמנו חלום".

אלכסנדר פשיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד כובש מול שון גולדברג, ג'וש כהן מכבי חיפה. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"ידענו שנוכל לעשות את זה". שון גולדברג/GettyImages, Srdjan Stevanovic

שון גולדברג: "ידענו שיהיה קשה וידענו לאן אנחנו נכנסים. לא קל להתגבר על הקהל, אבל היה לנו חלום וידענו שנוכל לעשות את זה. לא נלחצנו מהשער שספגנו וגם לא מהשני. ידענו שנוכל לתת שער ועוד שער ולחזור. זו הגשמת חלום של כולנו, אני מחכה בקוצר רוח להגרלה".

עוזר המאמן גיא צרפתי: "ברק אמר כמה מילים במחצית ואני המשכתי את הרוח שלו. תפסתי באופן אישי את קורנו ואמרתי לו שהוא הכי טוב על המגרש. אמרתי לחזיזה שהוא הכוכב הכי גדול על המגרש. נטע לביא שמע את זה והצטרף לדברים שלי, והשחקנים קיבלו גב. יש פה אנשים ווינרים, יענקל'ה וההנהלה, וגם האוהדים שאין כמוהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully