וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של די מריה על השנה במנצ'סטר: "היה נורא, רציתי להרוג את עצמי"

חורחלינה קרדוסו סיפרה על התקופה האיומה ביונייטד: "כל האנשים מוזרים, האוכל מגעיל ובשתיים בצהריים כבר היה חשוך"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

מבין כל ההעברות הכושלות של מנצ'סטר יונייטד בעשור האחרון, השידוך עם אנחל די מריה היה ככל הנראה הגרוע ביותר. הארגנטינאי הגיע בקיץ 2014 כשהוא בשיא הקריירה - הוא נבחר לשחקן המצטיין בגמר ליגת האלופות כאשר ריאל מדריד זכתה, וסייע לנבחרתו להגיע לגמר מונדיאל ראשון ויחיד עד היום מאז ימי דייגו מראדונה.

למרות הציפיות, די מריה לא הצליח להתאקלם בממלכה וכעבור שנה בלבד עבר לפריז סן ז'רמן. לא אחת די מריה התמרמר מהתקופה בשדים האדומים, אך כעת אשתו, חורחלינה קרדוסו, סיפקה את הצד שלה בסיפור עם שורה של ציטוטים מדהימים.

"לא אהבתי את החיים באנגליה, כל האנשים מוזרים. את מסתובבת ברחוב ולא יודעת מישהו הולך להרוג אותך", אמרה קרדוסו, "האוכל מגעיל והנשים נראות כאילו הן עשויות מחרסינה. במדריד היינו בקבוצה הטובה בעולם, עם אוכל מושלם ומזג אוויר מושלם, ואז הגיעה ההצעה".

די מריה ביסס את עצמו כשחקן הרכב בריאל מדריד, על אף הגעתם של גארת' בייל ואיסקו קיץ קודם לכן, אך הפנייה מהפרמיירליג שינתה את התכניות לדבריה של רעייתו: "הוא הראה לי את ההצעה מיונייטד. לא רציתי לעבור ואמרתי לו שיילך לבד. זה היה הרבה כסף, יותר ממה שריאל הייתה מוכנה להציע, אז עברנו. אם אתה עובד בחברה ומישהו אחר מציע לך שכר כפול, אתה עוזב בריצה".

כאמור, בדיעבד קרדוסו מתחרטת על התקופה בבריטניה: "לא מאשימה את אנחל, אבל היה נורא כל הזמן. אמרתי לו שאני רוצה להרוג את עצמי, כבר בשתיים צהריים היה חושך בחוץ. אמרתי לו שאם הוא שוב יעבור קבוצה, שידאג שזה יהיה לכל מקום שהוא לא אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully