וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח העניש את השחקנים בריצת 13.8 ק"מ, ורץ יחד איתם

כך המאמן הרוויח את אמון השחקנים? במנצ'סטר יונייטד התאכזבו מהעונש שהוטל לאחר ה-4:0 לברנטפורד, אך הצטרפות ההולנדי הותירה רושם חיובי

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הרשתה לעצמה לחייך מעט לאחר שניצחה אמש (שני) 1:2 את ליברפול ורשמה נקודות ליגה ראשונות אחרי הפסדים לברייטון וברנטפורד בפתיחת העונה. הפער הגדול ביכולת בין המחצית הראשונה המחפירה בברנטפורד, שהסתיימה בפיגור 4:0, לבין התצוגה באולד טראפורד מול היריבה המושבעת הפתיעה רבים, אך ייתכן כי באמצעות מהלך אחד הצליח המאמן אריק טן האח להרוויח את אמון השחקנים.

בעקבות אותה תבוסה לברנטפורד, טן האח החליט לבטל את יום החופש לשחקנים ולהטיל עליהם עונש מקורי - ריצה של 13.8 קילומטר - הפער בין המרחק שרצו שחקני ברנטפורד במשחק לבין המרחק שרצו השדים האדומים. עם זאת, בצעד מקורי במיוחד, המאמן ההולנדי החליט לרוץ יחד עם השחקנים, וב"מירור" שדיווח על המהלך נכתב כי אמנם הוא היה תשוש בסיום הריצה, אך הדבר הותיר רושם חיובי על השחקנים.

מקור שהיה עד להשתלשלות האירועים באותו האימון סיפר: "שחקנים זעמו כשהם שמעו על העונש, אבל התלונות הפסיקו כאשר התברר להם שהמאמן ירוץ איתם. הוא לא היה צריך להסביר את זה לאף אחד, זה היה ברור שהוא לא יטיל את כל האשמה על השחקנים. זה אולי היה מאמץ פיזי גדול, אבל זה הראה שהמאמן מבין את השחקן המודרני, הוא גרם לשחקנים להבין מה הוא מצפה מבחינת אינטנסיביות ומחויבות".

כפי שהיה ניתן לראות על כר הדשא מול ליברפול, התוצאה של המהלך הייתה חיובית עבור מנצ'סטר יונייטד, אך לא רק בתוצאת הסיום. שחקני מנצ'סטר יונייטד רצו במהלך 90 הדקות 109.4 ק"מ, כמעט 14 ק"מ יותר מהמרחק שרצו תשעה ימים קודם לכן באותו הפסד לברנטפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully