וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגודי ההיאבקות של מרוקו וישראל חתמו על שיתוף פעולה היסטורי

לקראת התחרות ביום חמישי בבאר שבע בהשתתפות מתאבקים ישראלים ומרוקאיים, נחתם הסכם תקדימי: "הספורט הוא דרך נפלאה להעמיק את הקשר בין המדינות", בירכה יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

טקס מרגש התקיים היום (שלישי) במשרדי הוועד האולימפי, במסגרתו חתמו איגודי ההיאבקות הישראלי והמרוקאי על הסכם שיתוף פעולה היסטורי ביניהם. החתימה בוצעה לקראת התחרות ביום חמישי באולם הקונכיה בבאר שבע, תחרות ידידותית וחגיגית בין המדינות ולאחריה גם תחרויות רשמיות בהשתתפות מתאבקים ישראלים ומרוקאיים.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "בהמשך להסכמי אברהם, הספורט הוא דרך נפלאה להעמיק את הקשר בין המדינות ולחבר בין אנשים".

עבדל אל ראחים ביוד, שגריר מרוקו בישראל: "לאחר הסכמים בתחומי הפוליטיקה, החלקאות, התעשייה ותחומים רבים נוספים, אנו שמחים על שיתוף הפעולה המרגש".

יעל ארד בחתימת שת"פ בין איגודי ההיאבקות של מרוקו וישראל. עמית שיסל, הוועד האולימפי, אתר רשמי
"ספורט הוא דרך נפלאה להעמיק את הקשר בין המדינות". ארד/אתר רשמי, עמית שיסל, הוועד האולימפי

הטקס התקיים בנוכחות יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד ושגריר מרוקו בישראל עבדל אל ראחים ביוד, ערן איתן - ראש הצוות של משרד התרבות והספורט, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי, יורם ארנשטיין מזכיר הכבוד של הוועד האולימפי עם מנהלי האיגודים - מר לאוניד שולמן, יו"ר האיגוד הישראלי להיאבקות ויו"ר האיגוד המרוקני מר פאוד מסקוט יחד עם בכירים נוספים מאיגודי הספורט של שתי המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully