וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס שבה לשלב הבתים באלופות, גם קופנהאגן ודינמו זאגרב עלו

הסקוטים חזרו אחרי 12 שנה בזכות 0:1 על פ.ס.וו אחרי טעות איומה בהגנה, הדנים הדיחו את טרבזונספור עם 0:0 והקרואטים הדיחו את בודו גלימט בתום הארכה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

שלושת העולות האחרונות לשלב הבתים בליגת האלופות נקבעו הערב (רביעי) עם שלושת משחקי הגומלין הנותרים בפלייאוף של המפעל הבכיר של אופ"א. במוקד, השלימה ריינג'רס את המשימה עם 0:1 מתוק על פ.ס.וו באיינדהובן. גם קופנהאגן קטפה את הכרטיס אחרי 0:0 עם טרבזונספור ודינמו זאגרב חוזרת גם היא לשלב הבתים היוקרתי לראשונה מאז 2019/20 בזכות 1:4 על בודו גלימט הנורבגית בתום הארכה.

שחקני ריינג'רס חוגגים. Rico Brouwer/Soccrates, GettyImages
עשו זאת. שחקני ריינג'רס חוגגים בהולנד/GettyImages, Rico Brouwer/Soccrates

פ.ס.וו. איינדהובן - ריינג'רס 1:0 (ריינג'רס עלתה בזכות 3:2 בסיכום)

קבוצת הפאר הסקוטית עשתה זאת, והצליחו לשוב לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז 2010/11. לאחר 2:2 נפלא במשחק הראשון בגלאזגו שוב קיבלנו משחק פתוח, אולם הפעם שער בודד הכריע אותו. בדקה ה-60 איבד וולטר בניטס כדור בתוך הרחבה שלו, מאליק טילמן אמר תודה, הציב את אנטוניו צ'ולאק מול שער ריק וזה גלגל פנימה - שער קל, וכל כך יקר. פ.ס.וו שוב מפשלת במפעל אירופי, לא בפעם הראשונה.

טרבזונספור - קופנהאגן 0:0 (קופנהאגן עלתה בזכות 1:2 בסיכום)

אף שפתחה את העונה בצורה מאכזבת בליגה המקומית, הצליחה קופנהאגן לשוב לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז 2016/17 - בזכות הניצחון 1:2 במשחק הראשון. טרבזונספור שחלמה על כרטיס לבמה המרכזית של היבשת לראשונה מאז 2011/12 לחצה והיתה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה להכניע את מת'יו ריאן.

דינמו זאגרב - בודו גלימט 1:4 בתום הארכה (2:4 בסיכום)

הנורבגים שניצחו 0:1 במשחק הראשון קיוו להשלים את המשימה ולהעפיל לראשונה בתולדותיהם לשלב הבתים, אך לקבוצת הפאר הקרואטית היו תכניות אחרות. מיסלב אורשיץ' כבש כבר בדקה הרביעית, ואז, בדקה ה-35, שלח ברונו פטקוביץ' מספרת מרהיבה - שער שבהחלט שווה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. אבל כדי לשוב למפעל הבכיר באירופה לראשונה מאז 2019/20, דינמו נאלצה להמתין עוד קצת, כי אלברט גרונבק צימק בדקה ה-70 וכפה הארכה. כשנדמה היה כי ההתמודדות תוכרע בבעיטות עונשין מ-11 מטר, יוסיפ דרמיץ' (117) ופטאר בוקאי (120) הכריעו לטובת הקרואטים והשלימו את המשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully