וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: מקל לא יטוס למשחק הנבחרת מול פינלנד, אך ישוב מול שבדיה

בעקבות שיחה עם גיא גודס הוחלט כי הרכז לא יצטרף למשחק החוץ של הנבחרת במוקדמות אליפות העולם ויישאר לצד חותנו המאושפז ווילי סימס, אך הוא אמור לקחת חלק במשחק הביתי בראשון

תקציר ממשחק הכנה של ישראל נגד גאורגיה (68:81 לישראל)/באדיבות איגוד הכדורסל

אם אתמול (שני) בנבחרת ישראל עוד השאירו פתח של תקווה שגל מקל ישותף במשחק החוץ נגד פינלנד במוקדמות אליפות העולם (חמישי, 18:30), היום הוכרע סופית כי מקל יישאר בישראל וישהה לצד חותנו, כדורסלן העבר ווילי סימס, שמאושפז מאז שעבר אירוע לבבי בשבוע שעבר.

איגוד הכדורסל הודיע כי "בשיחה בין מקל לבין המאמן גיא גודס, סוכם שמקל יישאר בארץ ויתכונן למשחק נגד שבדיה ביום ראשון. איגוד הכדורסל ונבחרת ישראל מחבקים את מקל ומשפחת סימס בימים הקשים שעוברים עליהם". לפי לשון ההודעה הזו, הרכז אמור לחזור למשחק השני של הנבחרת במוקדמות והאחרון שלה לפני אליפות אירופה, בבית נגד השבדים.

נבחרת ישראל המריאה אתמול (שני) לרודוס שביוון והיום המשיכה לטמפרה שבפינלנד עם סגל שכולל 13 שחקנים: תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומאו, ים מדר, נועם דוברת, יובל זוסמן, דני אבדיה, רפי מנקו, גיא פניני, תומר גינת, נמרוד לוי, ג'ייק כהן, רומן סורקין ועידן זלמנסון. כידוע, לקראת אליפות אירופה שתצא לדרך בשישי הבא גודס יצטרך לצמצם את הסגל ל-12 שחקנים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully