וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המנוחה נגד ריינה: זהבי, ביטון וקניקובסקי יפתחו מול ניס

23.8.2022 / 16:37

הכוכב החלים ויעלה ב-11: "לא יפספס בשום מקרה, זה משחק שתפור עליו". גם ואן אובריים וגלזר, שלא שיחק נגד הצרפתים בשל הרחקה, יפתחו (חמישי, 21:00, ספורט1). בספרד דווח שמכבי תל אביב הציעה מיליון יורו על בלם לאס פלמאס ונדחתה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך הערב (שלישי) אימון נוסף בקרית שלום, כחלק מההכנה שלה לקראת משחק הגומלין נגד ניס ביום חמישי הקרוב (21:00, ספורט1) במסגרת שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. הצהובים ימריאו מחר בבוקר לצרפת ויגיעו להתמודדות עם יתרון קטן של 0:1 מהמפגש הראשון, כאשר האימון המסכם מתוכנן לרביעי בערב באצטדיון הביתי של ניס בו יערך המשחק.

בחלק המקצועי מתכנן המאמן ולאדן איביץ' להחזיר להרכב הפותח את ערן זהבי, ניר ביטון ויוריס ואן אובריים שלא נכללו בסגל למשחק פתיחת הליגה שלשום נגד בני ריינה, ואת גבי קניקובסקי שנותר על הספסל ולא שותף.

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הפעם הוא יפגוש את הצרפתים. גלזר/דני מרון

זהבי אגב החלים מהצינון הקל שתקף אותו בתחילת השבוע וכבר אמש הוא נטל חלק באימון הקבוצה וכמובן יפתח בהרכב בחמישי. "ערן לא יחמיץ משחק כזה בשום מקרה, אלה בדיוק סוג המשחקים שתפורים עליו", אמרו היום בסביבתו של החלוץ.

שחקן נוסף שמתוכנן להרכב הוא דן גלזר, שהחמיץ את המפגש הראשום נגד ניס בגלל הרחקה. גלזר פתח בהרכב נגד ריינה והוחלף בדקה ה-60 כחלק מחלוקת העומסים לקראת הגומלין בחמישי.

בתוך כך, בספרד פורסם היום ריאיון עם סוכנו של הבלם אריק קורבלו, שחקן לאס פלמאס הספרדית, שבו טען כי מכבי תל אביב הציעה מיליון יורו עבור רכישת הבלם, אולם נדחתה בשל רצונה של לאס פלמאס להתמודד על החזרה לליגה הספרדית הבכירה.

קורבלו אף האריך את חוזהו ביוני האחרון בלאס פלמאס לשנתיים נוספות וסוכנו אמר על ההצעה ממכבי תל אביב: "טוב לו בלאס פלמאס והוא לא ביקש לעזוב. הייתה עליו הצעה והעברנו אותה למועדון, אבל הם סירבו לשחרר אותו ואריק ממוקד במטרה להעפיל ללה ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully