וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרגאן בנדר חתם באוברדוירו, ניק קלאתיס הצטרף רשמית לפנרבחצ'ה

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 13:42

הפורוורד סיים את דרכו במכבי תל אביב ועובר לספרד: "בטוחים ביכולתו לחזור לרמה הגבוהה ביותר". הרכז הוותיק מתאחד עם איטודיס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

דרגאן בנדר פתח היום (שלישי) פרק חדש בקריירה וחתם באוברדוירו. הפורוורד הקרואטי שנפצע לקראת סיום עונת 2020/21 במכבי תל אביב ולא שיחק כלל אשתקד ינסה לשקם את הקריירה בקבוצה מהליגה הבכירה בספרד, ובכך הגיעה לסיומו תקופתו בשורות הצהובים. "דרגאן הוא פאוור פורוורד שיכול לשחק עם כל אחד משחקני הפנים החתומים אצלנו, בזכות הגודל שלו, הוורסטיליות שלו והיכולת שלו לקלוע מבחוץ", אמר המנהל המקצועי של המועדון חוסה לואיס מתאו. "הוא לא שיחק שנה, אבל אנחנו בטוחים בכישרון שלו וביכולת שלו לחזור לרמה הגבוהה ביותר".

בנדר, 24, הוחתם על ידי ניקולה וויצ'יץ' במכבי תל אביב ב-2014. שנתיים לאחר מכן נבחר במקום הרביעי של דראפט ה-NBA, אך התקשה לבסס את מקומו בליגה הטובה בעולם, ולאחר תקופות קצרות במילווקי וגולדן סטייט נפלט בחזרה לאירופה. הוא שב לקדנציה נוספת בשורות הצהובים ב-2020, ושוב התקשה להרשים.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. דני מרון
יצליח להשתקם? בנדר/דני מרון

פנרבחצ'ה הודיעה רשמית על החתמתו של מלך האסיסטים של היורוליג בכל הזמנים, ניק קלאתיס, לשנתיים הקרובות. הרכז הוותיק שסיים את דרכו בברצלונה יתאחד עם דימיטריס איטודיס, תחתיו שיחק בפנאתינייקוס כשזה היה עוזר של ז'ליקו אוברדוביץ'. בכך נבנה לו הקו האחורי החדש של פנר, ביחד עם סקוטי ווילבקין וקרסן אדוארדס שחתמו מוקדם יותר הקיץ לאחר עזיבתם של נאנדו דה קולו, פייריה הנרי ובובי דיקסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully