וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו: "זה מטומטם אם לא יתנו לדג'וקוביץ' לשחק באליפות ארה"ב"

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 15:15

טניסאי העבר תקף את ההחלטה הצפויה ("זו בדיחה"), החמיא לנדאל ("מדהים מה שהוא עושה") ובחר את הצעיר המועדף עליו: קרלוס אלקראס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

שישה ימים נותרו עד פתיחת אליפות ארצות הברית, ומי שככל הנראה לא יהיה שם הוא נובאק דג'וקוביץ'. הודעה רשמית לכאן או לכאן טרם שוחררה על ידי מארגני הטורניר, אולם סירובו של הסרבי להתחסן לקורונה תמנע ממנו להיכנס למדינה, אלא אם הנהלים ישתנו בימים הקרובים, או שדג'וקוביץ' יקבל אישור חריג - מה שכרגע לא נראה כאפשרות ריאלית.

"זה מטומטם אם לא יתנו לו לשחק", אמר היום (שלישי) ג'ון מקנרו בריאיון ל"מארקה". "זה הכי קרוב שיש לבדיחה. במקום נובאק הייתי מתחסן, אבל חייבים לכבד את דרך החשיבה שלו. אנחנו חייבים עם המגיפה הזאת כבר שנתיים וחצי, ולא לאפשר לו להתחרות - זו בדיחה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
כנראה שלא נראה אותו בארצות הברית. דג'וקוביץ'/רויטרס

כשנשאל האם פספוס הטורניר יקשה על דג'וקוביץ' להפוך לטניסאי הגדול בכל הזמנים, השיב מקנרו: "ברור שהמרוויח העיקרי הוא רפאל נדאל. ברור שנובאק צעיר יותר והוא לא נפצע, הוא יכול להגיע ל-25 גרנד סלאמים, אבל צריך לחשוב גם על האספקט המנטלי. זה לא פשוט להתאמן בלי לדעת האם תוכל לשחק או איך ייראה לוח השנה שלך. לקח לו ארבעה חודשים לחזור לעצמו אחרי מה שקרה לו באוסטרליה בינואר".

טניסאי העבר האמריקאי הוסיף ושיבח את נדאל, שינסה לזכות בטורניר בפעם החמישית בקריירה ולחגוג גרנד סלאם 23 - שניים יותר מדג'וקוביץ' ושלושה יותר מרוג'ר פדרר: "אני חושב שהוא יסיים את השנה במקום הראשון בעולם, אופתע מאוד אם לא. זה מדהים מה הוא עושה כרגע, בהתחשב בכמה זמן החמיץ בשנה שעברה בשל הפציעה ברגל. רפא תמיד עושה דברים שאי אפשר להאמין להם, ובגלל זה הוא הטוב או אחד הטובים אי פעם".

על רוג'ר פדרר אמר מקנרו: "במקומו, לא הייתי משחק בטורנירים, אני לא חושב שהוא רוצה להפסיד בסיבוב הראשון. חשבתי שהוא ישחק בלייבר קאפ ויפרוש בבאזל, הבית שלו, אבל עכשיו שמעתי שהוא רוצה לשחק בשנה הבאה. המשחק שלו היה הכי יפה שראיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
פנומן. נדאל/רויטרס

ומה לגבי הדור הבא, זה שאחרי דג'וקוביץ', פדרר ונדאל? למקנרו יש תשובות גם לסוגיה הזו: "ברור שאף אחד מהצעירים האלה יגיע לרמה של שלושת הגדולים, שהם אגדות של ממש. אם הייתי צריך לבחור אחד, הייתי הולך על קרלוס אלקראס, הוא אתלט מדהים. יש לו משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully