וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי העשירי בקבוצה: אושר דוידה חתם בסטנדרד ליאז'

שחקן הכנף בן ה-21 יחבור לעדן שמיר בקבוצה מהמקום ה-14 בבלגיה. הפועל תל אביב תכניס לקופה עוד סכום נאה של כ-1.6 מיליון יורו

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

ליגיונר נוסף בבלגיה: סטנדרד ליאז' הודיעה היום (שלישי) על רכישתו של אושר דוידה, שחתם בשורות הקבוצה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. שחקן הכנף בן ה-21 נרכש מהפועל תל אביב תמורת כ-1.6 מיליון יורו, ויכניס לקופה של האדומים עוד סכום נאה אחרי המכירות של דורון ליידנר לאולימפיאקוס, שי אליאס להפועל באר שבע, מרקו ינקוביץ' לקרבאח, רז שלמה למכבי נתניה (שמימשה את אופציית הרכישה) ושי אייזן למ.ס. אשדוד. בסך הכל, הפועל תל אביב תגיע לסכום של למעלה מ-16 מיליון שקל בהכנסות ממכירת שחקנים רק בקיץ הנוכחי.

דוידה יחבור בליאז' לעדן שמיר, ולמעשה יהפוך לישראלי העשירי שמגיע לקבוצה אחרי רוני רוזנטל, שלום תקווה, סלים טועמה, טל בן חיים, דודו ביטון, רמי גרשון, מאור בוזגלו, שמיר וגיא לוזון ששימש כמאמנה בעבר.

סטנדרד ליאז' מודיעה על החתמת דוידה

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מגיע לקבוצה עם היסטוריה ישראלית עשירה. דוידה/אודי ציטיאט

ליאז' פתחה את העונה בעצלתיים, ואחרי חמישה מחזורים מדורגת במקום ה-14 בלבד בליגה הבלגית עם 4 נקודות. את הקבוצה מאמן רוני דיילה הנורבגי.

דוידה גדל במחלקות הנוער של מ.ס אשדוד ומכבי תל אביב, ובשנת 2015 עבר למחלקה של הפועל תל אביב, איתה זכה בגביע המדינה לנוער בשנת 2019. באותה שנה ערך גם הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, ומשם בנה את עצמו לאט לאט כשחקן מוביל. את עונת 2021/22 סיים דוידה עם שמונה שערים ב-34 משחקי ליגה. בסך הכל, הוא רשם 73 הופעות במדי הקבוצה וכבש 11 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully