וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן אקה שכבר סיכם לא יחתום בנס ציונה: "אנחנו חייבים להתחזק"

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 14:51

גם בן והבה שהיה קרוב העדיף לחתום בעירוני טבריה. אכזבה במועדון מהתוצאה והיכולת בהפסד 2:0: "אם לא נצרף עוד שחקנים טובים, נהיה בבעיה". בקבוצה יחפשו זר במקום הבלם-קשר

תקציר: סקציה נס ציונה - עירוני קרית שמונה 2:0/ספורט1

סקציה נס ציונה פתחה אמש (שני) את משחקיה בליגת העל ברגל שמאל, עם הפסד ביתי 2:0 לעירוני קרית שמונה. בקבוצה התאכזבו מאוד מהתוצאה, אך יותר מכך מהיכולת החלשה שהופגנה. בצוות המקצועי יעשו כעת מאמצים להתחזק, גם בחלק האחורי וגם בהתקפה. "אנחנו חייבים להתחזק", אמרו בקבוצה, "אם לא נצרף עוד שחקנים טובים, נהיה בבעיה לקראת המשך המשחקים".

הבלם-קשר סטפן אקה, שהתאמן עם הקבוצה במהלך מחנה האימון בסרביה ועל פי גורמים בקבוצה אף סיכם את תנאיו, לא יחתום בסופו של דבר במועדון. נכון לעכשיו נראה שבקבוצה יוותרו על צירופו ויחפשו שחקן זר חדש במקומו.

שחקן סקציה נס ציונה מיקי סירושטיין מאוכזב. אודי ציטיאט
יש עוד הרבה עבודה. סירושטיין/אודי ציטיאט

שחקן נוסף שנמצא ככל הנראה בדרכו החוצה, הוא הבלם הוותיק טל כחילה, ששוב לא נכלל אמש בסגל למשחק. כחילה חתום על חוזה לעונה הקרובה, אך בנס ציונה הבהירו לו שהוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה.

מי שכבר לא יצטרף לקבוצה הוא בן והבה. הבלם נראה בדרך לחתום בנס ציונה והמאמן ניר ברקוביץ' אף התייחס אתמול להצטרפותו כאל עובדה כמעט מוגמרת, אבל בסופו של דבר הוא בחר לחתום בעירוני טבריה מהליגה הלאומית.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully