וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זניט תעניק לאוסקר גלוך לא פחות דקות מאשר מכבי תל אביב"

ברוסיה מנתחים את ההתאמה של הכישרון הצעיר לאלופה: "הוא יעלה מהספסל כמעט בכל משחק". ולמה ההתעניינות של זניט מפתיעה?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על מכבי בני ריינה/ספורט1

ברוסיה ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי המשא ומתן שמתנהל בין זניט סנט פטרסבורג למכבי תל אביב על רכישת אוסקר גלוך. כזכור, הקשר בן ה-18 נמצא על הכוונת של אלופת רוסיה, שעל פי דיווחים מוכנה לשלם כ-4 מיליון יורו למכבי תל אביב.

למרות שהפערים בין הצדדים עדיין גדולים, ב"'צ'מפיונאט" כבר ניתחו הבוקר את ההתאמה של גלוך לקבוצה. "במבט ראשון, עצם ההתעניינות של זניט בשחקן כמו גלוך מפתיעה", כתבו. "זניט מתמחה באיתור שחקנים מהשוק הדרום אמריקאי, ובדרך כלל לא מביאה שחקנים עם פרופיל כמו של גלוך. מדובר על שחקן שעדיין לא הוכיח את עצמו בבוגרים, ומבחינת דקות עומד על תשעה משחקים מלאים בלבד במדי מכבי תל אביב".

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
העסקה תצא לפועל? גלוך/אריאל שלום

יחד עם זאת, טוענים ברוסיה שגלוך נראה באליפות אירופה לנוער כמו שחקן "בוגר, חכם וכישרוני במיוחד", ומשוכנעים שיש סיכוי טוב שיצטרף לקבוצה עד סגירת מועד ההעברות באירופה בעוד שבועיים. "כדי להשלים את העסקה, זניט תצטרך להעניק לגלוך את התנאים הטובים ביותר ולשלם למכבי תל אביב את הסכום הגבוה ביותר - כי לא מעט קבוצות באירופה כבר מתעניינות בשחקן", ציינו, והסבירו מדוע גלוך גם עשוי לקבל לא מעט דקות בקבוצה.

"למרות העומק הרב שיש בזניט, גלוך יכול לקבל לא פחות דקות ביחס למה שהוא מקבל במכבי תל אביב. במערך ה-4-3-3 בו משחקת הקבוצה, חסרים לה כמה שחקנים יצירתיים כמוהו במרכז השדה. אם לוקחים בחשבון פציעות והיעדרויות של שחקנים אחרים, אפשר להניח שגלוך יוכל לעלות העונה מהספסל באופן קבוע ולשחק כ-20-30 דקות מדי משחק. בשביל שחקן בן 18, זה לא מעט".

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully